Course Outline

Εισαγωγή στην τεχνητή νοημοσύνη στο Marketing

  • Επισκόπηση του ρόλου του AI στις σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ
  • Εισαγωγή στα μοντέλα DeepSeek και τις δυνατότητές τους στο μάρκετινγκ
  • Η σημασία του μάρκετινγκ βάσει δεδομένων και της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης

Χρησιμοποιώντας το DeepSeek για Τμηματοποίηση Πελατών

  • Τεχνικές για την ανάλυση των δημογραφικών στοιχείων, των συμπεριφορών και των προτιμήσεων των πελατών
  • Χρήση μοντέλων DeepSeek για τη δημιουργία αποτελεσματικών τμημάτων κοινού
  • Στρατηγικές εξατομίκευσης για στοχευμένες καμπάνιες

Predictive Analytics για Marketing Καμπάνιες

  • Κατανόηση της προγνωστικής μοντελοποίησης και των επιπτώσεών της στην πρόβλεψη ταξιδιού πελατών
  • Εφαρμογή του DeepSeek για βαθμολόγηση δυνητικού πελάτη και πρόβλεψη μετατροπών
  • Βελτιστοποίηση δαπανών μάρκετινγκ μέσω γνώσεων που βασίζονται σε AI

Βελτιστοποίηση Marketing καμπανιών με DeepSeek

  • Αυτοματοποίηση δημιουργίας και παράδοσης καμπάνιας χρησιμοποιώντας DeepSeek
  • Δοκιμές A/B και συνεχής βελτίωση που υποστηρίζονται από AI
  • Ενσωμάτωση μοντέλων DeepSeek με πλατφόρμες αυτοματισμού μάρκετινγκ

Μόχλευση ανάλυσης δεδομένων για αφοσίωση πελατών

  • Ο ρόλος του DeepSeek στον εντοπισμό βασικών οδηγών δέσμευσης
  • Βελτίωση των στρατηγικών διατήρησης πελατών μέσω αναλύσεων σε πραγματικό χρόνο
  • Χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την παροχή εξατομικευμένων εμπειριών σε όλα τα κανάλια

Μελέτες περίπτωσης και εφαρμογές στο Marketing

  • Παραδείγματα πραγματικού κόσμου επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για αυτοματοποίηση μάρκετινγκ
  • Βασικές μετρήσεις και KPI που παρακολουθούνται με DeepSeek μοντέλα για επιτυχημένες καμπάνιες
  • Διδάγματα και βέλτιστες πρακτικές από το μάρκετινγκ που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική κατανόηση των αρχών μάρκετινγκ
  • Εξοικείωση με εφαρμογές που βασίζονται σε AI και εργαλεία ανάλυσης
  • Εμπειρία σε πλατφόρμες μάρκετινγκ ή συστήματα CRM

Ακροατήριο

  • Οι υπεύθυνοι του ψηφιακού μάρκετινγκ επιδιώκουν να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για βελτιστοποίηση καμπάνιας
  • Marketing στρατηγικοί και αναλυτές που θέλουν να βελτιώσουν τη στόχευση πελατών
  • Business ιδιοκτήτες που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και τις πληροφορίες
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories