Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Εισαγωγή στην τεχνητή νοημοσύνη στο Marketing
- Επισκόπηση του ρόλου του AI στις σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ
- Εισαγωγή στα μοντέλα DeepSeek και τις δυνατότητές τους στο μάρκετινγκ
- Η σημασία του μάρκετινγκ βάσει δεδομένων και της ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης
Χρησιμοποιώντας το DeepSeek για Τμηματοποίηση Πελατών
- Τεχνικές για την ανάλυση των δημογραφικών στοιχείων, των συμπεριφορών και των προτιμήσεων των πελατών
- Χρήση μοντέλων DeepSeek για τη δημιουργία αποτελεσματικών τμημάτων κοινού
- Στρατηγικές εξατομίκευσης για στοχευμένες καμπάνιες
Predictive Analytics για Marketing Καμπάνιες
- Κατανόηση της προγνωστικής μοντελοποίησης και των επιπτώσεών της στην πρόβλεψη ταξιδιού πελατών
- Εφαρμογή του DeepSeek για βαθμολόγηση δυνητικού πελάτη και πρόβλεψη μετατροπών
- Βελτιστοποίηση δαπανών μάρκετινγκ μέσω γνώσεων που βασίζονται σε AI
Βελτιστοποίηση Marketing καμπανιών με DeepSeek
- Αυτοματοποίηση δημιουργίας και παράδοσης καμπάνιας χρησιμοποιώντας DeepSeek
- Δοκιμές A/B και συνεχής βελτίωση που υποστηρίζονται από AI
- Ενσωμάτωση μοντέλων DeepSeek με πλατφόρμες αυτοματισμού μάρκετινγκ
Μόχλευση ανάλυσης δεδομένων για αφοσίωση πελατών
- Ο ρόλος του DeepSeek στον εντοπισμό βασικών οδηγών δέσμευσης
- Βελτίωση των στρατηγικών διατήρησης πελατών μέσω αναλύσεων σε πραγματικό χρόνο
- Χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την παροχή εξατομικευμένων εμπειριών σε όλα τα κανάλια
Μελέτες περίπτωσης και εφαρμογές στο Marketing
- Παραδείγματα πραγματικού κόσμου επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για αυτοματοποίηση μάρκετινγκ
- Βασικές μετρήσεις και KPI που παρακολουθούνται με DeepSeek μοντέλα για επιτυχημένες καμπάνιες
- Διδάγματα και βέλτιστες πρακτικές από το μάρκετινγκ που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασική κατανόηση των αρχών μάρκετινγκ
- Εξοικείωση με εφαρμογές που βασίζονται σε AI και εργαλεία ανάλυσης
- Εμπειρία σε πλατφόρμες μάρκετινγκ ή συστήματα CRM
Ακροατήριο
- Οι υπεύθυνοι του ψηφιακού μάρκετινγκ επιδιώκουν να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για βελτιστοποίηση καμπάνιας
- Marketing στρατηγικοί και αναλυτές που θέλουν να βελτιώσουν τη στόχευση πελατών
- Business ιδιοκτήτες που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ και τις πληροφορίες
14 Hours