Μετάφραση αυτού
Από: en
Σε: el
Διαδικτυακά ή σε χώρους παρουσίας, τα εκπαιδευτικά δίδαγμα Person To Person Skills δείχνουν μέσω αλληλεπιδραστικής πρακτικής πώς να χρησιμοποιείτε τεχνικές επαλληλικής επικοινωνίας, ένδειξη συναισθημάτων και ενεργή ακρόαση για να δημιουργήσετε ισχυρές σχέσεις, να προωθήσετε τη συνεργασία και να περάσετε από επικίνδυνες συζητήσεις αποτελεσματικά.
Το Person To Person Skills διδασκαλία είναι διαθέσιμη ως "διαδικτυακή ζωντανή διδασκαλία" ή "ζωντανή διδασκαλία σε χώρους παρουσίας". Η διαδικτυακή ζωντανή διδασκαλία (γνωστή και ως "μη τόπος ζωντανή διδασκαλία") πραγματοποιείται μέσω ενός αλληλεπιδραστικού, υπολογιστή μη τόπου. Η ζωντανή διδασκαλία σε χώρους παρουσίας μπορεί να πραγματοποιηθεί τόπου στα εγκαταστάσια των πελατών στο Αθήνα ή στα διδακτικά κέντρα της NobleProg στο Αθήνα.
Αυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Αθήνα (διαδικτυακή ή επιτόπου) απευθύνεται σε προσωπικό φιλοξενίας αρχαρίων έως μεσαίου επιπέδου που επιθυμούν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους για την παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
Αποκτήστε γνώσεις και δεξιότητες στην επίσημη εθιμοτυπία, εστιάζοντας στη φιλοξενία, το φαγητό και το σερβίρισμα.
Κατανοήστε τα πρωτόκολλα εξυπηρέτησης και το σκεπτικό πίσω από αυτά, επιτρέποντας στο προσωπικό να εκτελεί αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές με επάρκεια.
Βελτιώστε την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύστε τις επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες για καλύτερη αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες.
Κατανοήστε διαφορετικές πολιτιστικές εθιμοτυπίες και ευαισθησίες, διασφαλίζοντας σεβασμό και κατάλληλη εξυπηρέτηση σε όλους τους επισκέπτες.
Χειριστείτε απροσδόκητες καταστάσεις και αιτήματα επισκεπτών επαγγελματικά και αποτελεσματικά.
Μια στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην οικοδόμηση της ικανοποίησης των πελατών, βοηθώντας σας να διατηρήσετε πιστούς πελάτες και να αυξήσετε τα επίπεδα επαναλαμβανόμενων εργασιών. Μέσω της καλής εξυπηρέτησης πελατών κερδίζετε την εμπιστοσύνη του πελάτη, ενισχύετε την εικόνα της εταιρείας και ενισχύετε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα στην αγορά. Αυτό το μάθημα εστιάζει σε στρατηγικές και δεξιότητες για την οικοδόμηση δια βίου πελατειακών σχέσεων αναπτύσσοντας πολύτιμες και αποτελεσματικές στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών. Οι ικανοποιημένοι πελάτες μπορεί, μέσω συνομιλιών και αφήγησης, να γίνουν εθελοντές πρεσβευτές της εταιρείας σας και είναι πολύ πιθανό να προτείνουν τις υπηρεσίες σας σε άλλους. Αυτό το εργαστήριο θα βοηθήσει επίσης τους συμμετέχοντες να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά, κατάλληλα και ξεκάθαρα σε όλες τις καταστάσεις.
ΣΤΟΧΟΙ
Ανάπτυξη ικανοτήτων στον τομέα της επαγγελματικής εξυπηρέτησης πελατών
Αύξηση της αποτελεσματικότητας της επικοινωνίας με τους πελάτες
Απόκτηση της γνώσης για το πώς να φτάσετε στις υποκείμενες ανάγκες και προσδοκίες των πελατών
Χτίζοντας ισχυρές και βιώσιμες σχέσεις με τους πελάτες
Διεύρυνση της θετικής εικόνας της εταιρείας στην αγορά
Εντοπισμός, μείωση και υπέρβαση αντιρρήσεων και φραγμών
Μαθαίνοντας για τις προσωπικότητες και τις επικοινωνιακές προτιμήσεις όταν συναλλάσσεσαι με πελάτες
Καθιέρωση της ικανότητας δημιουργίας ανοιχτού περιβάλλοντος επικοινωνίας
Ανάπτυξη δεξιοτήτων για σαφή και αποτελεσματική επικοινωνία
Εντοπισμός εμποδίων στην αποτελεσματική επικοινωνία
Κατακτήστε τη γλώσσα του σώματος και τη μη λεκτική επικοινωνία
ΜΕΘΟΔΟΙ
Παιχνίδι ρόλου
Τεστ αυτοαξιολόγησης
Ασκήσεις σε ομάδες
Ατομική δουλειά
Συνεδρίες εξάσκησης
Διαλέξεις
Συζητήσεις
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
Υιοθετήστε μια εστιασμένη στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών
Προσδιορίστε βασικά ζητήματα πελατών
Χτίστε την επαγγελματική εικόνα της εταιρείας
Προσαρμόστε σε συγκεκριμένα στυλ συμπεριφοράς πελατών
Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών μέσω της εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
Αναπτύξτε τις ικανότητες επικοινωνίας με τους πελάτες
Χρησιμοποιήστε τεχνικές για να χτίσετε σχέσεις
Αναπτύξτε ένα προσωπικό σχέδιο δράσης για τη βελτίωση των δεξιοτήτων εξυπηρέτησης πελατών
Δείξτε χειρονομίες γενναιοδωρίας και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
Χρησιμοποιήστε τεχνικές για να αντιμετωπίσετε δύσκολες καταστάσεις
Αναγνωρίστε τα εμπόδια στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών
Ένας κύκλος εκπαίδευσης για τη Πελατοφιλία σχεδιάζεται ώστε να εκπαιδεύσει τους μετέχοντες στα βασικά της παροχής ξεχωριστής εξυπηρέτησης και φροντίδας στους πελάτες. Κεντρικός όγκος του είναι η μεταχείριση των πελατών με σέβα και φιλοξενία, η δημιουργία ενός υποκειμενικού συνδέσμου και η εγγυήσιμη παροχή της ικανοποίησής και της πίστης τους. Αυτοί οι κύκλοι εκπαίδευσης καλύπτουν μια σειρά θεμάτων, περιλαμβανομένων των δεξιοτήτων επικοινωνίας, διαχείρισης χρόνου, τεχνικών αποσυντάραξης και πρακτικών άμεσης εφαρμογής στη βιομηχανία. Μέσω πραγματικών παραδειγμάτων και πρακτικών ασκήσεων, οι μαθητές αποκτούν επίλυση για την αποτελεσματική χειρισμό πελατικών ερωτήσεων, καταγγελιών και σχολίων. Το στόχος είναι να εξοπλίσει τους ανθρώπους με τις απαραίτητες δεξιότητες για τη παροχή ευφυούς, χρήσιμης και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης σε διάφορους σημείους επικοινωνίας με τους πελάτες, βελτιώνοντας την καθολική εμπειρία των πελατών.
Η Pfizer, η Hewlett Packard, η DellEMC και η VMware έχουν επωφεληθεί από αυτό το πρόγραμμα, αναπτύσσοντας μια καλύτερη ισορροπία στο στυλ επηρεασμού τους και επιδεικνύοντας μια ανθεκτική ανταπόκριση στις προκλήσεις στο χώρο εργασίας. Εάν θέλετε: • Να δημιουργήσετε ομάδες εργασίας υψηλών επιδόσεων • Να κερδίζετε συνεπείς συμβάσεις από το pitching • Να διαπραγματευτείτε με επιτυχία τις καλύτερες συμφωνίες • Να χτίζετε την αξία των μετόχων, κάθε χρόνο ... τότε χρειάζεστε το πρόγραμμα μας επιρροής
Read more...
Last Updated:
Testimonials (1)
the pace, the information provided. the way it as taught with theory and practice cases, handouts, exercises, etc.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Online Person To Person Skills training in Αθήνα
Weekend Person To Person Skills training in Αθήνα
Evening Person To Person Skills courses in Αθήνα
Person To Person Skills coaching in Αθήνα
Person To Person Skills boot camp in Αθήνα
Person To Person Skills instructor in Αθήνα
Person To Person Skills trainer in Αθήνα
Person To Person Skills instructor-led in Αθήνα
Person To Person Skills classes in Αθήνα
Person To Person Skills on-site in Αθήνα
Person To Person Skills private courses in Αθήνα
Person To Person Skills one on one training in Αθήνα, Person To Person Skills one on one training in Αθήνα, Person To Person Skills coaching in Αθήνα, Weekend Person To Person Skills training in Αθήνα, Person To Person Skills private courses in Αθήνα, Online Person To Person Skills training in Αθήνα, Person To Person Skills instructor in Αθήνα, Evening Person To Person Skills courses in Αθήνα, Person To Person Skills instructor-led in Αθήνα, Person To Person Skills trainer in Αθήνα, Person To Person Skills boot camp in Αθήνα, Person To Person Skills on-site in Αθήνα, Person To Person Skills classes in Αθήνα