Εξέλιξη Κομματιού
ΜΟΝΑΔΑ 1
- Παρουσίαση των στόχων και του προγράμματος του κύκλου ανάπτυξης - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ.
- Καθορισμός των ιδιωτικών στόχων από τους συμμετέχοντες.
-
Εξαρτημένη και μη εξαρτημένη επικοινωνία και συμπεριφορά: υπόκλινη, επιθετική και αξιοπιστή.
- Σουγχέτιση της δικής σας επικοινωνίας και συμπεριφοράς.
- Σύνδεση της επικοινωνίας και της συμπεριφοράς με τους πελάτες.
- Εξάσκηση εξαρτημένων και μη εξαρτημένων στοιχείων και εργαλείων επικοινωνίας που αυξάνουν την κοινωνική επιρροή και την αποτελεσματικότητα.
- Προσομοίωση συζητήσεων με πελάτες, χρησιμοποιώντας επιλεγμένα εργαλεία.
ΜΟΝΑΔΑ 2
- Πέντε μυστικά για αποτελεσματική επικοινωνία, σχεδιασμένη από τον Dr. David Burns, καινοτόμο της προσεγγίσης γνωστική-συμπεριφορική θεραπείας.
- Επικοινωνία Aikido. Διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στο εργασιακό περιβάλλον ως ένας μαθητής.
ΜΟΝΑΔΑ 3
- Ατομική ανάλυση από κάθε συμμετέχοντα, των τελευταίων 5 "νίκες" και 5 "ηττες" διαδικασιών πώλησης. Ορισμός κλειδί παραγόντων επιτυχίας και αποτυχίας, για τους οποίους νικήσαμε και μέσω των οποίων χάσαμε / τι πληροφορία απούσια ώστε να χάσουμε. Στη φάση εξόδου συμπεριφορών, καθορισμός (υπολογιστής πολύμηκες εργασίας του φόρουμ εκπαίδευσης) των κλειδί συμπεριφορών και δράσεων σε μεμονωμένα στάδια της διαδικασίας πώλησης οι οποίες έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο στην επιτυχία.
- Ανάπτυξη όρων πώλησης - τράπεζα ωφέλιμων και προστιθέμενη αξίας που απορρέουν από:
- τα προϊόντα/υπηρεσίες μας
- το δικό μου επίπεδο υπηρεσίας πελατών;
- άλλων ωφέλιμων και προστιθέμενων αξιοθετήματων που δεν υπάρχουν στους τρίπλη ομαδικούς τομείς και απαντούν στα εγχειρόδοξα προβλήματα των πελατών και που είναι η μεγαλύτερη αξία για αυτούς, όπως φαίνεται από την προοπτική δαπανών και/ή εσόδων απώλειας και παρέχουν έπιστροφή επένδυσης με επιχειρηματική δικαιολογία.
- Ανάσκεψη των αιρετικών όρων πώλησης (που έχουν εξαχθεί στο βανκάρι μεγέθη) και παρουσίασή τους ανάλογα με τα προβλήματα και τους στόχους των πελατών. Προσομοίωση συζήτησης με πελάτη - φάση εισαγωγής (προκειμένου να κερδιστούν) ωφέλιμα.
ΜΟΝΑΔΑ 4
- Καθορισμός των πιο κοινών κρίσιμων αντιδράσεων/επιφυλγών/κατηγοριών πελατών.
- Ανάπτυξη απαντήσεων σε τεχνικές κρίσιμες επιφύλαξης/αντιδράσεις πελατών, χρησιμοποιώντας το μοντέλο απάντησης.
- Προσομοίωση συζήτησης με πελάτη - φάση εκδόσεων απαντήσεων για τους προηγουμένως καθορισμένους κρίσιμους λόγους αντιδράσεις πελατών, με τις οποίες εξελίχθηκαν.
- Καθορισμός δράσεων και συμπεριφορών που έχουν αντίδραση και διαχείριση των αντιδράσεων των πελατών.
ΜΟΝΑΔΑ 5
- Τέχνη αναπτυξιακής επιθετικότητας και το μοντέλο αναπτυξιακής επιθετικότητας που αναπτύχθηκε σε βάση NVC (μη βίαιη επικοινωνία) από τον Marshall Rosenberg. Αναπτυξιακή επιθετικότητα = κατασκευή σχέσεων.
- Προσομοίωση των πιο επίμορφων πραγματικών καταστάσεων, τις οποίες οι συμμετέχοντες θα διακρίνουν για αναπτυξιακή επιθετικότητα και θα περάσουν μετά σε προσομοίωση συζητήσεων - αναπτυξιακές επιθετικότητες, καταστάσεις του δικαιώματος.
- Προσομοίωση συζητήσεων με πελάτες, χρησιμοποιώντας το μάθημα.
- Το μοντέλο δυναμικής εσωτερικής υπερβολής, το οποίο μας επιτρέπει να κατανοήσουμε πότε θα πρέπει να αποφασίσουμε για αναπτυξιακή επιθετικότητα ώστε τα συναισθήματα μας να μας υποστηρίζουν.
- Καθορισμός των διαδικασιών εξέλιξης εσωτερικής υπερβολής στο μοντέλο αναπτυξιακής επιθετικότητας, το οποίο διασφαλίζει: να λύσουμε ένα πρόβλημα ή να χειριστούμε μια κατάσταση, όχι να διασκεδάσουμε τον ανθρώπινο παράγωγο.
ΜΟΝΑΔΑ 6
- Πρακτική συζήτηση και εφαρμογή των πρότυπων ανάδειξης.
- Πρακτική συζήτηση για τους επτά κανόνες ανάδειξης, που περιγράφηκαν από τον καθηγητή Robert Cialdini, χάρη στους οποίους οι συμμετέχοντες εκπαίδευσης θα μπορούν να αυξήσουν την επιρροή τους πάνω στους πελάτες.
ΜΟΝΑΔΑ 7
- Το πρότυπο του «καλού συζητήματος» στην επιχείρηση. Ορισμοί, στρατηγικές και τεχνικές «καλού συζητήματος» στην επιχείρηση
- Εναδρική ακροάσιμη με «καρδιά»
- Μετατροπή υπολογισμών σε γνωμοδοτήσεις
- «Αικίντου» στη συζήτηση - ορισμοί και λεξιλόγια μοντέλου
- Γλώσσα υποχρέωσης αντί γλώσσας ευθύνης και μετάδοσης της ευθύνης
- Γλώσσα αξιοθέτημων σε πρακτική - ορισμοί και λεξιλόγια μοντέλου
- Γλώσσα επιτυχημένων ανθρώπων - ορισμοί και λεξιλόγια μοντέλου
- Γλώσσα σεβασμού που ανοίγει διάλογο και επιτρέπει την κατανόηση
- Γλώσσα διαφάνειας - ορισμοί και λεξιλόγια μοντέλου και δώδεκα ερωτήματα πειθαρχίας
- Γλώσσα της τάχυτης - ορισμοί και λεξιλόγια μοντέλου
ΜΟΝΑΔΑ 8
- Προηγμένα πρότυπα επαγγελματικής επικοινωνίας
- Το μοντέλο «σκάλα του ουρανού» για την επικοινωνία
- Το δράμα τετράγωνου Karpman - μοντέλο και ψυχολογία του δράματος τετράγωνου και προηγμένα λεξιλόγια για να αποφύγετε την μανίπυλατση χρησιμοποιώντας δοκιμένα λεξιλόγια και να αποχωρήσετε από τα παιχνίδια του τετράγωνου.
- Το λεξιλόγιο καλού συζητήματος - λεξικές δομές που πρέπει να απορρίψετε, γιατί μπλοκάρουν την εφαρμογή συμφωνίας και λεξιλόγια που αυξάνουν και διασφαλίζουν την ικανότητα για συμφωνία.
ΜΟΝΑΔΑ 9
Μοντέλο Σκεψης με Βάση τα Αποτελέσματα – Προσαρμογή των σκέψεων προς το αποτέλεσμα, το τι θέλω να επιτύχω. Πρακτική κατάρτιση για την επίδραση και την επικοινωνία σε διαπραγματεύσεις με προμηθευτές.
Πρακτική κατάρτιση του μοντέλου Σκεψης με Βάση τα Αποτελέσματα. Κάθε συμμετέχων εκπαίδευσης, θα περιγραφεί ατομικά ως πρόσωπο: το τι θέλω να επιτύχω και να παίρνω, να πείθω και να στέκω (από τον επιλεγμένο) μου προμηθευτή και τι πληροφορίες ή όρους πρέπει να παράσχω, τι πρέπει να κάνω, τι δράσεις να αναλάβω, τι να πω, πώς να συμπεριφέρομαι για να επιτύχω το ζητούμενο και προκειμένου να εξασκήσω την περιγραφή.
ΜΟΝΑΔΑ 10
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΕΑΥΤΟΥ, κατά την διάρκεια του οποίου οι συμμετέχοντες:
- Θα μετατρέψουν την αρχή και θα ολοκληρώσουν τις χαμένες (στο δημοτικό γλωσσάριο, συνήθως αποκαλούμενες αρνητικές) συναισθήματα (χρησιμοποιώντας επαγγελματικό μοντέλο θεραπείας, ολοκλήρωση των συναισθημάτων - μετατροπή από την πηγή) που εμπειρούνται και βιώνουν σε δύσκολες καταστάσεις. Η μετατροπή αυτή θα αλλάξει την έμφασή τους ως προς τα συναισθήματα, καθώς θα είναι σε θέση να ερμηνεύσουν απόδοξα τις πληροφορίες που υπάρχουν από τα συναισθήματα, να μετράνε δύναμη από τα συναισθήματα για να τους δώσουν ενέργεια για να κινούνται και να τους υποστηρίξουν, βοηθώντας στην προόδο και λαμβάνοντας ορθές αποφάσεις.
- Θα μάθουν το μοντέλο ABCD συναισθημάτων από τη Ρητή Συμπεριφορά, το οποίο χρησιμοποιείται για να διαχειριστούν: τα συναισθήματά τους, τις πεποιθήσεις, την αλλαγή του κατά το ιδίο δεδομένο με υποστήριξη συναισθήματος και να αλλάξουν τη συμπεριφορά και τις ενέργειες.
- Θα μάθουν τα πιο κοινά γνωστικά και αυτοδιαφθορικά ψέματα, παραχωρώντας σημαντικές πεποιθήσεις για ζητήματα, αυτοδιάγνωση χρησιμοποιώντας τα μαθημένα εργαλεία για να ελέγξουν την αλήθεια και τη χρησιμότητά τους.
- Θα μάθουν τα πέντε βασικά αξίωματα σωστής σκέψης, ένα μοντέλο που διευρύνεται από τη Ρητή Συμπεριφορά, χάρη στο οποίο θα έχουν εξασφαλίσει ένα αξιόπιστο εργαλείο διαγνώσεως, χρησιμοποιώντας για να ελέγξουν αν τις πεποιθήσεις τους είναι καλές και υποστηρίζουν την επίτευξη στόχων.
- Θα αλλάξουν τις πεποιθήσεις που έχουν καταδείξει ως αρνητικές σε πρόσφατως διαχωρισμένες επιτυχημένες περιοχές.
- Θα αναλύσουν το κατάστημα ωφέλειας και δαπανών από την επιλεγμένη σχέση με προμηθευτή, η οποία έχει μεγάλη εμπορική σημασία και υπάρχει ανεύθυνα.
- Θα μάθουν τις αντιμετώπιση της συντήρησης της κατάστασης (αλλαγή των αποτελεσμάτων προς ... επιθυμητό) και την αντίδραση στη διαδικασία (το έργο που πρέπει να γίνει για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα) σε σχέσεις.
- Επίκλειση
Απαιτήσεις
- Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία
Ακούσιμος Ομίλος
- Επαγγελματίες πώλησης
- Αντιπρόσωποι υπηρεσίας πελατών
- Διαχειριστές λογαριασμών
Σχόλια (1)
Η έκδοση των πληροφοριών.
TAIATU CRISTI IONUT
Κομμάτι - Customer Care Academy
Μηχανική Μετάφραση