Ευχαριστούμε που στάλθηκε η αποσαφήνισή σας! Ένα μέλος της ομάδου μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Ευχαριστούμε για την εκδήλωση κράτησης! Ένας από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα.
Εξέλιξη Κομματιού
Κατανόηση του Εαυτού μας και των Άλλων
- Τι μας πάρει να συμπεριφέρομαστε με τον τρόπο αυτό;
- Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ποια μέρη αυτής της συμπεριφοράς είναι αποδεκτά – χρειάζεται για το ρόλο μας στην επιχείρηση – και ποια δεν είναι αποδεκτά;
- Συμβουλευτική: πώς βλέπουν και σχετίζονται οι άλλοι μαζί μας;
Επικοινωνία
- Πώς επικοινωνούμε με τους άλλους;
- Ποια είναι τα πλεονεκτήματα / ανεπάρκειες των διαφόρων μέσων επικοινωνίας;
- Τι εννοούμε με Αποδοτική Επικοινωνία και πώς την εφαρμόζουμε;
- Οι διάφοροι τρόποι σκέψης και μάθησής μας και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν στην καθημερινή μας εργασία
Διαχείριση v ηγεσία
- Τι είναι η Διαχείριση; Τι είναι η Ηγεσία;
- Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ Διαχείρισης και Ηγεσίας;
- Ανάλυση του συμπεριφερόμενου της ηγεσίας
- Ανάλυση των διαφορών μεθόδων Διαχείρισης – και κατανόηση πότε να χρησιμοποιούνται
- Η σημασία της Επικοινωνίας – περιλαμβανομένων:
- Λεκτικής Επικοινωνίας
- Φωνητικής Επικοινωνίας
- Οπτικής Επικοινωνίας
Συναισθηματική Νοημοσύνη
- Τα συναισθήματα και τα αποτελέσματά τους
- Η σημασία της κατανόησης του Συναισθηματικού Ποσοστού μας (ΕQ) (ενάντια στο πιο συνηθισμένο ΙQ)
- Οι πέντε φάσεις του μοντέλου Συναισθηματικής Νοημοσύνης του Goleman:
- Συνειδητοποίηση
- Διαχείριση
- Κίνηση
- Εμπάθεια
- Κοινωνικές Δεξιότητες
Αναλυτική Ανάλυση (Transactional Analysis)
- Γιατί δρούμε / αντιδρούμε με τον κάποιον τρόπο προς συναδέλφους και πελάτες;
- Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε φιλία με τους συναδέλφους και πελάτες;
- Ποια είναι οι ωφέλειες της «Αληθινής Φιλίας» στις διαπρόσωπες μας σχέσεις;
Δημιουργία επιτυχούς ομάδας
- Τι είναι μια ομάδα;
- Οι φάσεις ανάπτυξης της ομάδας
Ρύθμιση στόχων και στόχων
- Ρύθμιση στόχων – για την εταιρεία
- Ρύθμιση στόχων – για τους συνεργάτες
- Εκπόνηση και σύμβαση στόχων
- Διαχείριση απόδοσης
Διαχείριση Συμφερόντων
- Άτομα και η γεφύρα Κέρδους - Εξυπηρέτησης (Service-Profit Chain)
- Εξυπηρέτηση συμφερόντων
- Ανάλυση Συμφερόντων: εσωτερικοί και εξωτερικοί συμφέροντες
Παραχώρηση
- Τι είναι η παραχώρηση;
- Οι φάσεις της παραχώρησης
Εξασκητήριο
- Τι είναι το εξασκητήριο;
- Χρήση του μοντέλου G R O W για αποδοτικό εξασκητήριο
Χειρισμός σύγκρουσης
- Τι προκαλεί την σύγκρουση;
- Οι φάσεις χειρισμού της σύγκρουσης
- Κατανόηση της σύγκρουσης
- Κατανόηση του ίδιου / της εναλλακτικής θέσης σε μία σύγκρουση
- Επίλυση της σύγκρουσης
- Οι πέντε λειτουργικοί ρόλοι επίλυσης της σύγκρουσης του Kilmann – και πώς να εφαρμοστούν:
- Ανταγωνισμός
- Συνεργασία
- Συνδιαλλαγή
- Αποφυγή
- Προσαρμογή
- Στέφανος της Ανάληψης
21 Ώρες
Σχόλια (1)
Αντανάκλαση για να μελετήσω τους άλλους
Roy Dekker - Axway GmbH
Κομμάτι - People and Team Management
Μηχανική Μετάφραση