Εξέλιξη Κομματιού

Κατανόηση του Εαυτού μας και των Άλλων

  • Τι μας πάρει να συμπεριφέρομαστε με τον τρόπο αυτό;
  • Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ποια μέρη αυτής της συμπεριφοράς είναι αποδεκτά – χρειάζεται για το ρόλο μας στην επιχείρηση – και ποια δεν είναι αποδεκτά;
  • Συμβουλευτική: πώς βλέπουν και σχετίζονται οι άλλοι μαζί μας;

Επικοινωνία

  • Πώς επικοινωνούμε με τους άλλους;
  • Ποια είναι τα πλεονεκτήματα / ανεπάρκειες των διαφόρων μέσων επικοινωνίας;
  • Τι εννοούμε με Αποδοτική Επικοινωνία και πώς την εφαρμόζουμε;
  • Οι διάφοροι τρόποι σκέψης και μάθησής μας και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν στην καθημερινή μας εργασία

Διαχείριση v ηγεσία

  • Τι είναι η Διαχείριση; Τι είναι η Ηγεσία;
  • Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ Διαχείρισης και Ηγεσίας;
  • Ανάλυση του συμπεριφερόμενου της ηγεσίας
  • Ανάλυση των διαφορών μεθόδων Διαχείρισης – και κατανόηση πότε να χρησιμοποιούνται
  • Η σημασία της Επικοινωνίας – περιλαμβανομένων:
    • Λεκτικής Επικοινωνίας
    • Φωνητικής Επικοινωνίας
    • Οπτικής Επικοινωνίας

Συναισθηματική Νοημοσύνη

  • Τα συναισθήματα και τα αποτελέσματά τους
  • Η σημασία της κατανόησης του Συναισθηματικού Ποσοστού μας (ΕQ) (ενάντια στο πιο συνηθισμένο ΙQ)
  • Οι πέντε φάσεις του μοντέλου Συναισθηματικής Νοημοσύνης του Goleman:
    • Συνειδητοποίηση
    • Διαχείριση
    • Κίνηση
    • Εμπάθεια
    • Κοινωνικές Δεξιότητες

Αναλυτική Ανάλυση (Transactional Analysis)

  • Γιατί δρούμε / αντιδρούμε με τον κάποιον τρόπο προς συναδέλφους και πελάτες;
  • Πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε φιλία με τους συναδέλφους και πελάτες;
  • Ποια είναι οι ωφέλειες της «Αληθινής Φιλίας» στις διαπρόσωπες μας σχέσεις;

Δημιουργία επιτυχούς ομάδας

  • Τι είναι μια ομάδα;
  • Οι φάσεις ανάπτυξης της ομάδας

Ρύθμιση στόχων και στόχων

  • Ρύθμιση στόχων – για την εταιρεία
  • Ρύθμιση στόχων – για τους συνεργάτες
  • Εκπόνηση και σύμβαση στόχων
  • Διαχείριση απόδοσης

Διαχείριση Συμφερόντων

  • Άτομα και η γεφύρα Κέρδους - Εξυπηρέτησης (Service-Profit Chain)
  • Εξυπηρέτηση συμφερόντων
  • Ανάλυση Συμφερόντων: εσωτερικοί και εξωτερικοί συμφέροντες

Παραχώρηση

  • Τι είναι η παραχώρηση;
  • Οι φάσεις της παραχώρησης

Εξασκητήριο

  • Τι είναι το εξασκητήριο;
  • Χρήση του μοντέλου G R O W για αποδοτικό εξασκητήριο

Χειρισμός σύγκρουσης

  • Τι προκαλεί την σύγκρουση;
  • Οι φάσεις χειρισμού της σύγκρουσης
    • Κατανόηση της σύγκρουσης
    • Κατανόηση του ίδιου / της εναλλακτικής θέσης σε μία σύγκρουση
    • Επίλυση της σύγκρουσης
  • Οι πέντε λειτουργικοί ρόλοι επίλυσης της σύγκρουσης του Kilmann – και πώς να εφαρμοστούν:
    • Ανταγωνισμός
    • Συνεργασία
    • Συνδιαλλαγή
    • Αποφυγή
    • Προσαρμογή
  • Στέφανος της Ανάληψης
 21 Ώρες

Αριθμός συμμετέχοντων


Τιμή ανά συμμετοχαστή

Σχόλια (1)

Εφεξής Μαθήματα

Σχετικές Κατηγορίες