Course Outline

Κατανόηση της Σύγχρονης Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Τι είναι η επιτυχία του πελάτη και γιατί έχει σημασία;
  • Βασικές τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών και την αυτοματοποίηση πωλήσεων
  • Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης και του αυτοματισμού στην εξυπηρέτηση πελατών

Χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών

  • Επισκόπηση των εργαλείων εξυπηρέτησης πελατών που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη
  • Βελτίωση των χρόνων απόκρισης υποστήριξης πελατών
  • Δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών πελατών με AI

Βελτιστοποίηση ροών εργασίας με αυτοματισμό

  • Αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών στην εξυπηρέτηση πελατών και στις πωλήσεις
  • Ρύθμιση ροών εργασιών για τη βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας
  • Μέτρηση και ανάλυση απόδοσης αυτοματισμού

Βελτίωση πωλήσεων και αφοσίωσης με AI

  • Στρατηγικές με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη για την αύξηση των πωλήσεων
  • Χρήση προγνωστικών αναλυτικών στοιχείων για τον εντοπισμό ευκαιριών
  • Cross-selling και upselling μέσω πληροφοριών που βασίζονται σε δεδομένα

Απομακρυσμένη εκπαίδευση και ενεργοποίηση ομάδας

  • Σχεδιασμός αποτελεσματικών προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
  • Εξοπλισμός ομάδων με εργαλεία για την επιτυχία των πελατών και τις πωλήσεις
  • Εξασφάλιση συνεπούς υιοθέτησης πρακτικών τεχνητής νοημοσύνης και αυτοματισμού

Building Scalable Solutions

  • Ανάπτυξη μακροπρόθεσμων στρατηγικών για την επιτυχία των πελατών
  • Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στις υπάρχουσες ροές εργασίας
  • Μέτρηση της απόδοσης επένδυσης σε πρωτοβουλίες εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική κατανόηση των ροών εργασίας εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων
  • Εξοικείωση με εργαλεία και διαδικασίες CRM

Ακροατήριο

  • Ομάδες υποστήριξης πελατών
  • Επαγγελματίες πωλήσεων
  • Διευθυντές και αρχηγοί ομάδων υπεύθυνοι για την επιτυχία των πελατών
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (4)

Upcoming Courses

Related Categories