Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Κατανόηση του «εμπορικού σήματος»
- Τι είναι η «μάρκα»; Ποια είναι η επωνυμία της εταιρείας σας; Τι μπορώ να κάνω για να επηρεάσω τη δύναμη της επωνυμίας της εταιρείας μου;
Βασικές στρατηγικές αλλαγής
- Η ανάγκη για τους διευθυντές μιας εταιρείας να αξιολογούν συνεχώς την τρέχουσα κατάσταση του τμήματός τους στον οργανισμό –ιδιαίτερα σε σύγκριση με τους συναδέλφους και τους ανταγωνιστές της– και να εισάγουν προληπτικές (και όχι αντιδραστικές) αλλαγές Το μοντέλο «STARS» των Στρατηγικών Αλλαγής και Σχεδίαση
Αλλαγή Management
- Πώς / Γιατί η προηγούμενη αλλαγή πήγε καλά; Πώς / Γιατί η προηγούμενη αλλαγή δεν πήγε καλά; Μαθήματα που πρέπει να αντληθούν από προηγούμενες πρωτοβουλίες αλλαγής (στην εταιρεία σας και αλλού) Οι 9 αρχές αλλαγής – και η εφαρμογή τους στην πράξη Το μοντέλο του Lewin για την εφαρμογή της αλλαγής Το καλειδοσκόπιο αλλαγής
Οι Ψυχολογικές Επιδράσεις της Αλλαγής
- Πώς νιώθω τώρα; Πώς τα καταφέρνουν τώρα οι συνάδελφοί μου; Πώς θα νιώσω εγώ/αυτοί καθώς εξελίσσεται μια διαδικασία αλλαγής;
Σχέσεις πελατών/ενδιαφερομένων
- Τι είναι Πελάτης; Τι είναι ένας ενδιαφερόμενος; Πώς μπορώ να αξιοποιήσω τα μέγιστα από κάθε αλληλεπίδραση Πελάτη / Ενδιαφερομένου; Η Υπηρεσία: Αλυσίδα Κέρδους
Οικονομικές πτυχές ενός Business
- Οικονομικές Καταστάσεις: Ισολογισμοί Λογαριασμοί κερδών και ζημιών Οικονομικές προβλέψεις: Προϋπολογισμοί Προβλέψεις ταμειακών ροών Business Περιπτώσεις
Θέτοντας στόχους
- Όραμα / Δηλώσεις Αποστολής Στόχος Ρύθμιση για την εκπλήρωση παράδοση των Δηλώσεων Αποστολής Απόδοση Management για υπέρβαση των συμφωνηθέντων Στόχων
Διαπραγμάτευση για καλύτερα αποτελέσματα
- Communication στη Διαπραγμάτευση Η σημασία των Αποτελεσματικών Παρουσιάσεων Διαφορετικές Διαπραγματευτικές Στρατηγικές Σύγκριση Στρατηγικών Δημιουργία Σχέσεων Η Διαπραγματευτική Διαδικασία 3 φάσεων
21 Hours
Testimonials (4)
Η Irma ήταν συντονισμένη μαζί μας ως μαθητές και τις επιχειρηματικές μας ανάγκες. Ήταν σαφές ότι μας άκουγε ενεργά από τα ενημερωμένα σχόλια που έδωσε στη συνέχεια.
Siobhan - Raintree
Course - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Απαντήσεις με λύσεις και πρακτική χρήση.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Course - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Ήταν σε θέση να απαντήσει εύκολα στις ερωτήσεις όλων… Σαφώς ένδειξη της πείρας της.
Yunus - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated
I liked the alistair's knowledge and presentation style.