Course Outline

1. Εισαγωγή στο διαδικτυακό μάρκετινγκ

  • ένα. Τι εννοούμε με τον όρο «μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου;
  • σι. Τι είναι απόδοση;
  • ντο. Δυνατότητες ψηφιακών δραστηριοτήτων (διαφημιστικές πλατφόρμες, SEO, analytics)
  • ρε. Πώς να προγραμματίσετε τις δραστηριότητές σας;

2. Χτίζοντας στρατηγική για δραστηριότητες μάρκετινγκ

  • ένα. Πώς να ετοιμάσετε μια σύντομη και να ορίσετε τους στόχους σας;
  • σι. Πώς να επιλέξετε διαφημιστικές πλατφόρμες και να ιεραρχήσετε τις δραστηριότητες ( εισαγωγή
    σε τύπους καμπάνιας εντός μεμονωμένων δραστηριοτήτων);
  • ντο. Πώς να δημιουργήσετε ένα σχέδιο δράσης, χρονοδιάγραμμα και πρόσωπα που εξετάζουν δοκιμές και
    τάσεις;
  • ρε. Πώς να επιλέξετε έναν προϋπολογισμό και πώς να τον χρησιμοποιήσετε έγκαιρα;

3. Διαχείριση της ομάδας μάρκετινγκ

  • ένα. Συνεργασία με φορέα - πιθανές μορφές συνεργασίας
  • σι. Συνεργασία με τον οργανισμό – υπέρ και κατά
  • ντο. Διαχείριση της εσωτερικής ομάδας μάρκετινγκ, κατανομή εργασιών και μεγιστοποίηση
    εκτέλεση
  • ρε. Διαδικασίες και εργαλεία που διευκολύνουν την εργασία

4. Μέτρηση αποτελεσματικότητας για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ

  • ένα. Τι πρέπει να προσέξετε κατά την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των δραστηριοτήτων;
  • σι. Βασικοί δείκτες μέτρησης
  • ντο. Ανάλυση δειγμάτων αναφορών καμπάνιας (χωρισμένες σε αναφορές πλατφόρμας,
    Αναλύσεις και αποκλειστικές αναφορές)

Requirements

Βασικές γνώσεις διαδικτυακού μάρκετινγκ.

 7 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (2)

Upcoming Courses

Related Categories