Course Outline
1. Εισαγωγή στο Google Ads - χαρακτηριστικά, δομή λογαριασμού, τύποι
εκστρατείες
2. Google Search Network (GSN)
- Βασικές καμπάνιες και η δομή τους (καμπάνια/ομάδα διαφημίσεων/διαφήμιση+λέξη-κλειδί).
- Έρευνα λέξεων-κλειδιών.
- Διαμόρφωση παραδείγματος καμπάνιας GSN.
- Συζήτηση για το Δείκτη Ποιότητας.
- Δυναμικές καμπάνιες μηχανών αναζήτησης.
- Goπρακτικές βελτιστοποίησης.
3. Google Δίκτυο εμφάνισης (GDN)
- Διαμόρφωση παραδείγματος καμπάνιας GDN.
- Συζήτηση για περιορισμούς και εξαιρέσεις περιεχομένου.
- Στόχευση συμπεριφοράς (συμπεριλαμβανομένου του επαναληπτικού μάρκετινγκ) και στόχευσης με βάση τα συμφραζόμενα στο GDN - αναλυτικά
περιγραφή / χαρακτηριστικά.
- Δημιουργία αποκριτικών διαφημίσεων.
- Goπρακτικές βελτιστοποίησης.
4. Διαφημίσεις YouTube (YT)
- Τύποι καμπανιών βίντεο - λεπτομερής περιγραφή και χαρακτηριστικά.
- Ρύθμιση καμπάνιας βίντεο.
- Ομοιότητες και διαφορές έναντι GDN.
5. Google Shopping
- Συζήτηση για τη δομή των καμπανιών αγορών και του Google Merchant
Κέντρο εργαλείου.
- Διαμόρφωση καμπάνιας Αγορών.
- Οδηγίες βελτιστοποίησης.
6. Ανάλυση των αποτελεσμάτων της καμπάνιας Google Ads - τι να αναζητήσετε στη συνέχεια;
7. Q&A - Διαβούλευση με τον εκπαιδευτή
Requirements
Βασικές γνώσεις διαδικτυακού μάρκετινγκ.
Testimonials (2)
Η Irma ήταν συντονισμένη μαζί μας ως μαθητές και τις επιχειρηματικές μας ανάγκες. Ήταν σαφές ότι μας άκουγε ενεργά από τα ενημερωμένα σχόλια που έδωσε στη συνέχεια.
Siobhan - Raintree
Course - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Ήταν σε θέση να απαντήσει εύκολα στις ερωτήσεις όλων… Σαφώς ένδειξη της πείρας της.
Yunus - Vodacom
Course - Digital Marketing
Machine Translated