Course Outline

Εισαγωγή στο Monday.com

  • Επισκόπηση του Monday.com
  • Βασικά χαρακτηριστικά και ενότητες (WorkManagement, CRM και WorkForms)
  • Προσαρμογή της Δευτέρας για διάφορους επιχειρησιακούς τομείς (πωλήσεις, μάρκετινγκ, HR, διαχείριση έργων κ.λπ.)
  • Κατανόηση της διεπαφής της Δευτέρας: πίνακες, στοιχεία και στήλες

Αυτοματοποίηση Databases και ροών εργασίας

  • Μετάβαση από χειροκίνητες σε αυτοματοποιημένες βάσεις δεδομένων
    • Δημιουργία πινάκων για την παρακολούθηση δεδομένων σε διαφορετικά τμήματα
    • Προσαρμογή στηλών για συγκεκριμένες επιχειρηματικές ανάγκες (πωλήσεις, παρακολούθηση έργου, HR)
  • Αυτοματοποίηση εισαγωγής δεδομένων και ενημερώσεων
    • Χρήση αυτοματισμού για το χειρισμό επαναλαμβανόμενων εργασιών (π.χ. παρακολούθηση email, αναθέσεις εργασιών)
  • Πρακτική άσκηση: δημιουργία πίνακα παρακολούθησης για συγκεκριμένο τμήμα (π.χ. διαχείριση έργου, αγωγός πωλήσεων)

Ενσωμάτωση WhatsApp μέσω Εξωτερικού API

  • Εισαγωγή στα εξωτερικά API για το WhatsApp
    • Επισκόπηση των δυνατοτήτων ενσωμάτωσης του WhatsApp API για διάφορες επιχειρηματικές λειτουργίες
  • Σύνδεση WhatsApp με Δευτέρα
    • Διατήρηση επικοινωνίας με πελάτες, μέλη της ομάδας ή επικεφαλής σε πραγματικό χρόνο
    • Αυτοματοποίηση απαντήσεων και επακόλουθων ενεργειών με χρήση εναυσμάτων
  • Πρακτική άσκηση: ρύθμιση ροής εργασιών WhatsApp API για επικοινωνία πελατών ή εσωτερικής ομάδας

Διαχείριση καταστάσεων πελάτη ή έργου

  • Καθορισμός προσαρμοσμένων καταστάσεων για διαφορετικούς τομείς (π.χ. πωλήσεις, ανθρώπινο δυναμικό, μάρκετινγκ, έργα)
    • Δημιουργία προσαρμοσμένων στηλών κατάστασης για ροές εργασιών (π.χ. κατάσταση υποψήφιου πελάτη, πρόοδος έργου, ολοκλήρωση εργασιών)
  • Αυτοματοποίηση ενημερώσεων κατάστασης
    • Ρύθμιση ειδοποιήσεων και ειδοποιήσεων με βάση τις αλλαγές κατάστασης
  • Πρακτική άσκηση: εφαρμογή ροής ενημέρωσης κατάστασης για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες ή της προόδου του έργου

Αξιοποιώντας το πακέτο Full Monday

  • ΕργασίαManagement για ομάδες μεταξύ τμημάτων
    • Ανάθεση εργασιών και χρονοδιαγραμμάτων, παρακολούθηση προόδου μεταξύ των τμημάτων
    • Δημιουργία αυτοματισμού για υπενθυμίσεις προθεσμιών και ενημερώσεις εργασιών
  • CRM: διαχείριση δυνητικών πελατών και σχέσεων
    • Οργάνωση πληροφοριών δυνητικού πελάτη/πελάτη και ιστορικού αλληλεπίδρασης για κάθε επιχειρηματικό τομέα
    • Δημιουργία αυτοματισμού για την εξυπηρέτηση πελατών, την παρακολούθηση πωλήσεων ή τις ενημερώσεις υπηρεσιών
  • Φόρμες εργασίας: αυτοματοποίηση συλλογής δεδομένων
    • Δημιουργία προσαρμοσμένων φορμών για τη συλλογή εσωτερικών δεδομένων ή δεδομένων πελατών
    • Ενσωμάτωση φορμών με ροές εργασίας για αυτόματη ενημέρωση βάσεων δεδομένων
  • Πρακτική άσκηση: χρήση WorkForms για τη δημιουργία μιας φόρμας συλλογής δεδομένων και τη σύνδεσή της με μια ροή εργασιών για συγκεκριμένο τμήμα

Βέλτιστες πρακτικές για αυτοματισμό πολλαπλών περιοχών

  • Βελτιστοποίηση Monday.com ροών εργασίας για διάφορες επιχειρηματικές λειτουργίες
    • Πωλήσεις, μάρκετινγκ, HR, διαχείριση έργων και πολλά άλλα
  • Συμβουλές για αποτελεσματική αυτοματοποίηση και ενοποίηση
  • Κοινές προκλήσεις και αντιμετώπιση προβλημάτων
  • Συνεδρία Q&A

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Εξοικείωση με τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών
  • Βασικές γνώσεις Η/Υ

Ακροατήριο

  • Διευθυντές
  • Αρχηγοί ομάδων
  • διαχειριστές CRM
 7 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (4)

Upcoming Courses

Related Categories