Course Outline
Εισαγωγή στον Υπηρέτη Leadership
- Ορισμός και φιλοσοφία της ηγετικής εξυπηρέτησης
- Αντίθεση της παραδοσιακής ηγεσίας με την ηγετική εξυπηρέτηση
- Οφέλη της ηγετικής εξυπηρέτησης στους σύγχρονους οργανισμούς
Βασικές Αρχές του Υπηρέτη Leadership
- Ενσυναίσθηση και ενεργητική ακρόαση
- Δημιουργία εμπιστοσύνης και συνεργασίας
- Ενθάρρυνση της ανάπτυξης και της εξέλιξης των μελών της ομάδας
Ανάπτυξη νοοτροπίας Υπηρέτη Leadership
- Αυτογνωσία και προσωπική ενδοσκόπηση
- Εξάσκηση της ταπεινοφροσύνης και της αυθεντικότητας
- Ηγεσία με το παράδειγμα και προβολή των επιθυμητών συμπεριφορών
Πρακτικές και Στρατηγικές για Ηγέτες Υπηρέτες
- Ενθάρρυνση της ανοιχτής επικοινωνίας και της ανατροφοδότησης
- Υποστήριξη της αυτονομίας της ομάδας και της λήψης αποφάσεων
- Καθοδήγηση και συμβουλευτική για συνεχή ανάπτυξη
Δημιουργία μιας Κουλτούρας Εμπιστοσύνης και Collaboration
- Δημιουργία ενός ασφαλούς και χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλοντος
- Ενδυνάμωση των ατόμων να αναλάβουν την ευθύνη των εργασιών
- Εορτασμός των επιτευγμάτων και των οροσήμων της ομάδας
Εφαρμογή του Υπηρέτη Leadership στον χώρο εργασίας
- Εντοπισμός προκλήσεων και αντίστασης στην αλλαγή
- Ενσωμάτωση της ηγετικής εξυπηρέτησης στις καθημερινές πρακτικές
- Μέτρηση του αντίκτυπου της ηγετικής εξυπηρέτησης στην απόδοση της ομάδας
Μελέτες Περιπτώσεων και Εφαρμογές στην Πραγματικότητα
- Ανάλυση επιτυχημένων πρακτικών ηγετικής εξυπηρέτησης
- Μάθηση από παραδείγματα ηγετικής εξυπηρέτησης στην πραγματικότητα
- Ανάπτυξη προσωπικών σχεδίων δράσης για την ηγετική ανάπτυξη
Σύνοψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασική κατανόηση των ηγετικών εννοιών
- Εμπειρία στη διαχείριση ομάδων ή σε εποπτικούς ρόλους
Κοινό
- Επικεφαλής ομάδων που επιδιώκουν να βελτιώσουν την ηγετική τους προσέγγιση
- Διευθυντές που επιδιώκουν να ενδυναμώσουν και να αναπτύξουν τις ομάδες τους
- Οργανωτικοί ηγέτες που προωθούν ένα συνεργατικό εργασιακό περιβάλλον
Testimonials (5)
Τα παιχνίδια, οι πρακτικές ασκήσεις και οι επεξηγήσεις της διαδικασίας και των τεχνικών που σχετίζονται με αυτά τα παιχνίδια
Raluca - Siemens
Course - Negotiation and Persuasion
Machine Translated
Explains well the topic.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Course - Leadership 101
Clearly explained theory combined with trainer enthusiastically recounting his past experience, making the concepts much more relatable / memorable. Friendly and passionate trainer.
Jacob Tan - Singapore Management University
Course - Leadership Development for Engineers
Info about RPA, AI and IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Course - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
I generally was benefit from the interaction and flexibility.