Course Outline
Η ανάγκη για αντικειμενοστραφή προγραμματισμό
Μια προσπάθεια να αντικατοπτριστεί ο πραγματικός κόσμος στον προγραμματισμό
Οι απαρχές και η εξέλιξη του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού
Programowanie obiektowe όσον αφορά τους κανόνες KISS και DRY
Τάξεις και αντικείμενα
Ιδέες και οντότητες στη φιλοσοφία του Πλάτωνα
Ο ρόλος των τάξεων
Υλοποίηση κλάσεων με χρήση αντικειμένων
Κλάσεις, ιδιότητες και στατικές μέθοδοι
Συμβάσεις ονομασίας και κωδικοποίησης
Ονομασία τάξης
Ονομασία ιδιοτήτων και μεθόδων
Ονομασία πακέτων και φακέλων
Άλλες συμβάσεις
Δομή τάξης
Ιδιότητες/πεδία ως περιγραφή της κατάστασης του αντικειμένου
αξεσουάρ
Μέθοδοι όπως η υλοποίηση της λειτουργικότητας
Μοντελοποίηση και γραφική αναπαράσταση τάξεων
- Ανάλυση απαιτήσεων
- Μοντελοποίηση της δομής των τάξεων και των σχέσεων
- Περιγραφή επιχειρηματικών αντικειμένων
- Διαγράμματα EER
- Διάγραμμα τάξης UML
Αντικειμενοστραφή παραδείγματα προγραμματισμού
Η έννοια του παραδείγματος
Ερμητισμός
Αφαίρεση
Κληρονομία
Πολυμορφισμός
Σχεδιασμός και υλοποίηση του στρώματος αφαίρεσης
Αφηρημένα μαθήματα
Διεπαφές
Χαρακτηριστικά - Χαρακτηριστικά
Ένθετες τάξεις
Γενικές τάξεις
Δημιουργία αντικειμένων
Τρόποι δημιουργίας αντικειμένων
Ο ρόλος του σχεδιαστή
Μοτίβο εργοστασίου
Εξαρτήσεις μεταξύ τάξεων
Συσσωμάτωση
Σύνθεση
Διαχωρισμός εξάρτησης - Αποσύνδεση
Έγχυση εξάρτησης, δοχεία DIC
Μοτίβο διαμεσολαβητή
Οργάνωση κώδικα
Σχεδιασμός επαναχρησιμοποιήσιμου κώδικα
Δομή φακέλου
Χώροι ονομάτων, πακέτα, ενότητες
Programowanie obiektowe και απόδοση
Κράτηση μνήμης για αντικείμενα
Συλλέκτης σκουπιδιών
Ρητή αφαίρεση αντικειμένων, καταστροφέων
Εργασία με αναφορές
Μηχανισμός ανάκλασης
Αντανάκλαση εφαρμογής περιοχής
Λήψη πληροφοριών για κλάσεις και αντικείμενα
Η σημασία του προβληματισμού στη δημιουργία τεκμηρίωσης και λογισμικού δοκιμών
Διαχείριση σφαλμάτων
Πιθανά μοντέλα χειρισμού σφαλμάτων
Αντικειμενοστραφή μοντέλο χειρισμού σφαλμάτων
Ο ρόλος των εξαιρέσεων και η κλάση Exception, ρίχνοντας και πιάνοντας τις εξαιρέσεις
Try-catch-final block, block ένθεσης
Αντιμοτίβα αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού
Υπερβολική ευθύνη τάξης, μοτίβο αντιπροσωπείας
Ισχυρές εξαρτήσεις
Singleton και πιθανά προβλήματα
Μοντέλο Αναιμικού Τομέα
Άλλα αντιπρότυπα
Requirements
Οι συμμετέχοντες στην εκπαίδευση θα πρέπει να έχουν βασικές γνώσεις προγραμματισμού.
Testimonials (2)
The extra information that was shared, the training was not straightforward groovy, which was nice.
Covenant - Vodacom
Course - Groovy Programming
Καλά παραδείγματα, επικεντρωθείτε στο πιο χρήσιμο υλικό
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Course - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated