Course Outline

Η ανάγκη για αντικειμενοστραφή προγραμματισμό

  • Μια προσπάθεια να αντικατοπτριστεί ο πραγματικός κόσμος στον προγραμματισμό

  • Οι απαρχές και η εξέλιξη του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού

  • Programowanie obiektowe όσον αφορά τους κανόνες KISS και DRY

Τάξεις και αντικείμενα

  • Ιδέες και οντότητες στη φιλοσοφία του Πλάτωνα

  • Ο ρόλος των τάξεων

  • Υλοποίηση κλάσεων με χρήση αντικειμένων

  • Κλάσεις, ιδιότητες και στατικές μέθοδοι

Συμβάσεις ονομασίας και κωδικοποίησης

  • Ονομασία τάξης

  • Ονομασία ιδιοτήτων και μεθόδων

  • Ονομασία πακέτων και φακέλων

  • Άλλες συμβάσεις

Δομή τάξης

  • Ιδιότητες/πεδία ως περιγραφή της κατάστασης του αντικειμένου

  • αξεσουάρ

  • Μέθοδοι όπως η υλοποίηση της λειτουργικότητας

Μοντελοποίηση και γραφική αναπαράσταση τάξεων

  • Ανάλυση απαιτήσεων
  • Μοντελοποίηση της δομής των τάξεων και των σχέσεων
  • Περιγραφή επιχειρηματικών αντικειμένων
  • Διαγράμματα EER
  • Διάγραμμα τάξης UML

Αντικειμενοστραφή παραδείγματα προγραμματισμού

  • Η έννοια του παραδείγματος

  • Ερμητισμός

  • Αφαίρεση

  • Κληρονομία

  • Πολυμορφισμός

Σχεδιασμός και υλοποίηση του στρώματος αφαίρεσης

  • Αφηρημένα μαθήματα

  • Διεπαφές

  • Χαρακτηριστικά - Χαρακτηριστικά

  • Ένθετες τάξεις

  • Γενικές τάξεις

Δημιουργία αντικειμένων

  • Τρόποι δημιουργίας αντικειμένων

  • Ο ρόλος του σχεδιαστή

  • Μοτίβο εργοστασίου

Εξαρτήσεις μεταξύ τάξεων

  • Συσσωμάτωση

  • Σύνθεση

  • Διαχωρισμός εξάρτησης - Αποσύνδεση

  • Έγχυση εξάρτησης, δοχεία DIC

  • Μοτίβο διαμεσολαβητή

Οργάνωση κώδικα

  • Σχεδιασμός επαναχρησιμοποιήσιμου κώδικα

  • Δομή φακέλου

  • Χώροι ονομάτων, πακέτα, ενότητες

Programowanie obiektowe και απόδοση

  • Κράτηση μνήμης για αντικείμενα

  • Συλλέκτης σκουπιδιών

  • Ρητή αφαίρεση αντικειμένων, καταστροφέων

  • Εργασία με αναφορές

Μηχανισμός ανάκλασης

  • Αντανάκλαση εφαρμογής περιοχής

  • Λήψη πληροφοριών για κλάσεις και αντικείμενα

  • Η σημασία του προβληματισμού στη δημιουργία τεκμηρίωσης και λογισμικού δοκιμών

Διαχείριση σφαλμάτων

  • Πιθανά μοντέλα χειρισμού σφαλμάτων

  • Αντικειμενοστραφή μοντέλο χειρισμού σφαλμάτων

  • Ο ρόλος των εξαιρέσεων και η κλάση Exception, ρίχνοντας και πιάνοντας τις εξαιρέσεις

  • Try-catch-final block, block ένθεσης

Αντιμοτίβα αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού

  • Υπερβολική ευθύνη τάξης, μοτίβο αντιπροσωπείας

  • Ισχυρές εξαρτήσεις

  • Singleton και πιθανά προβλήματα

  • Μοντέλο Αναιμικού Τομέα

  • Άλλα αντιπρότυπα

Requirements

Οι συμμετέχοντες στην εκπαίδευση θα πρέπει να έχουν βασικές γνώσεις προγραμματισμού.

 21 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (2)

Upcoming Courses

Related Categories