Object Oriented Programming with C++ Training Course
Σε αυτό το μάθημα, οι συμμετέχοντες θα μάθουν C++ έννοιες και δεξιότητες προγραμματισμού.
Course Outline
- Επισκόπηση Χαρακτηριστικά Λειτουργία Υπερφόρτωση Πεδίου Ανάλυση Κατηγορίες χειριστή σε C++ Πρόσβαση Specifiers Constructor, Destructor Static Member, Functions Friend Classes, Friend Functions Operator Overloading Data Conversions Kitheritance, Polymorphism Exception Handling, Templates Input and Output Streams
Open Training Courses require 5+ participants.
Object Oriented Programming with C++ Training Course - Booking
Object Oriented Programming with C++ Training Course - Enquiry
Testimonials (1)
Καλά παραδείγματα, επικεντρωθείτε στο πιο χρήσιμο υλικό
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Course - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated
Upcoming Courses
Related Courses
Advanced Embedded Systems Development
35 HoursΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση από εκπαιδευτές στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε μηχανικούς που επιθυμούν να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν το ενσωματωμένο C για να προγραμματίζουν διάφορους τύπους μικροελεγκτών που βασίζονται σε διαφορετικές αρχιτεκτονικές επεξεργαστών (8051, ARM CORTEX M-3 και ARM9).
Arduino Programming for Beginners
21 HoursΣε αυτή τη ζωντανή εκπαίδευση στο Ελλάδα, καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να προγραμματίζουν το Arduino για χρήση σε πραγματικό κόσμο, όπως ο έλεγχος φώτων, κινητήρων και αισθητήρων ανίχνευσης κίνησης. Αυτό το μάθημα προϋποθέτει τη χρήση πραγματικών στοιχείων υλικού σε ζωντανό εργαστηριακό περιβάλλον (όχι υλικό προσομοιωμένου λογισμικού).
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Πρόγραμμα Arduino για έλεγχο φώτων, κινητήρων και άλλων συσκευών.
- Κατανοήστε την αρχιτεκτονική του Arduino, συμπεριλαμβανομένων των εισόδων και των υποδοχών για πρόσθετες συσκευές.
- Προσθέστε εξαρτήματα τρίτων όπως οθόνες LCD, επιταχυνσιόμετρα, γυροσκόπια και ιχνηλάτες GPS για να επεκτείνετε τη λειτουργικότητα του Arduino.
- Κατανοήστε τις διάφορες επιλογές σε γλώσσες προγραμματισμού, από C έως γλώσσες μεταφοράς και απόθεσης.
- Δοκιμάστε, διορθώστε και αναπτύξτε το Arduino για την επίλυση προβλημάτων του πραγματικού κόσμου.
Buildroot: a Firmware Generator for Embedded Systems
7 HoursΤο Buildroot είναι ένα έργο ανοιχτού κώδικα που περιέχει σενάρια που παράγουν μια αλυσίδα εργαλείων πολλαπλής μεταγλώττισης, μια προσαρμόσιμη εικόνα συστήματος αρχείων ρίζας και έναν πυρήνα Linux για ενσωματωμένες συσκευές. Κατά τη διάρκεια αυτού του πρακτικού μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να το χρησιμοποιούν:
- Πώς να επιλέξετε λογισμικό που πηγαίνει στο ριζικό σύστημα αρχείων.
- Πώς να προσθέσετε νέα πακέτα και να τροποποιήσετε τα υπάρχοντα.
- Πώς να προσθέσετε υποστήριξη για νέες ενσωματωμένες πλακέτες.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, θα παραχθούν εικόνες συστήματος αρχείων με δυνατότητα εκκίνησης. Τα μαθήματα εξ αποστάσεως παραδίδονται χρησιμοποιώντας τον εξομοιωτή QEMU , ενώ στην τάξη είναι δυνατή η χρήση είτε QEMU είτε πραγματικών ενσωματωμένων πινάκων επιλογής του εκπαιδευτή.
Άλλα έργα με παρόμοιους στόχους περιλαμβάνουν το έργο Yocto και το OpenWRT. Χρησιμοποιήστε αυτές τις παρουσιάσεις για να προσδιορίσετε ποια είναι η σωστή επιλογή για τις ανάγκες σας.
Circuits and Electronics Fundamentals
14 HoursΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε μηχανικούς και επιστήμονες υπολογιστών που επιθυμούν να εφαρμόσουν τις βασικές αρχές των κυκλωμάτων και των ηλεκτρονικών για να σχεδιάσουν συσκευές και συστήματα που χρησιμοποιούν ιδιότητες ηλεκτρικών εξαρτημάτων για την ανάπτυξη λειτουργιών υλικού .
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Ρυθμίστε και διαμορφώστε τα απαραίτητα εργαλεία και προγράμματα για την ανάπτυξη κυκλωμάτων και πλακέτας κυκλωμάτων.
- Κατανοήστε τις βασικές αρχές πίσω από τα κυκλώματα και τη μηχανική ηλεκτρονικών.
- Χρησιμοποιήστε τα κύρια ηλεκτρονικά εξαρτήματα για την κατασκευή αποτελεσματικών τεχνολογιών υλικού υπολογιστών.
- Βελτιστοποιήστε τις ηλεκτρονικές συσκευές εφαρμόζοντας μεθόδους ανάλυσης κυκλωμάτων.
- Εφαρμόστε τις βασικές αρχές των ηλεκτρονικών και των κυκλωμάτων στην ανάπτυξη εταιρικών εφαρμογών.
Digital Signal Processing (DSP) Fundamentals
21 HoursΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε μηχανικούς και επιστήμονες που επιθυμούν να μάθουν και να εφαρμόσουν υλοποιήσεις DSP για να χειριστούν αποτελεσματικά διαφορετικούς τύπους σημάτων και να αποκτήσουν καλύτερο έλεγχο σε ηλεκτρονικά συστήματα πολλαπλών καναλιών.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Ρυθμίστε και διαμορφώστε την απαραίτητη πλατφόρμα λογισμικού και τα εργαλεία για την επεξεργασία ψηφιακού σήματος.
- Κατανοήστε τις έννοιες και τις αρχές που είναι θεμελιώδεις για το DSP και τις εφαρμογές του.
- Εξοικειωθείτε με τα εξαρτήματα DSP και χρησιμοποιήστε τα σε ηλεκτρονικά συστήματα.
- Δημιουργήστε αλγόριθμους και λειτουργικές συναρτήσεις χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματα από το DSP.
- Χρησιμοποιήστε τα βασικά χαρακτηριστικά των πλατφορμών λογισμικού DSP και σχεδιάστε φίλτρα σήματος.
- Συνθέστε προσομοιώσεις DSP και εφαρμόστε διάφορους τύπους φίλτρων για DSP.
Embedded C Application Design Principles for Automotive Professionals
14 HoursΈνα διήμερο μάθημα που καλύπτει όλες τις αρχές σχεδιασμού με παραδείγματα κώδικα σε συνδυασμό με πρόσφατη βιομηχανική τεχνολογία. πολύ χρήσιμο για τους προγραμματιστές λογισμικού αυτοκινήτων
Embedded C Application Design Principles
14 HoursΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών (διαδικτυακή ή επιτόπου) απευθύνεται σε προγραμματιστές C που επιθυμούν να μάθουν ενσωματωμένες αρχές σχεδίασης C.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανοήστε τα ζητήματα σχεδιασμού που καθιστούν αξιόπιστα τα ενσωματωμένα προγράμματα C
- Ορίστε τη λειτουργικότητα ενός ενσωματωμένου συστήματος
- Καθορίστε τη λογική και τη δομή του προγράμματος για να λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα
- Σχεδιάστε μια αξιόπιστη ενσωματωμένη εφαρμογή χωρίς σφάλματα
- Αποκτήστε βέλτιστη απόδοση από το υλικό-στόχο
Μορφή Μαθήματος:
- Διαδραστική διάλεξη και συζήτηση
- Ασκήσεις και εξάσκηση
- Πρακτική εφαρμογή σε περιβάλλον ζωντανού εργαστηρίου
Επιλογές προσαρμογής μαθήματος:
- Για να ζητήσετε μια εξατομικευμένη εκπαίδευση για αυτό το μάθημα, επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε.
Electronic Control Unit (ECU) - Practical Vector
28 HoursΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε μηχανικούς και τεχνικούς αυτοκινήτων μεσαίου επιπέδου που επιθυμούν να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία στον έλεγχο, την προσομοίωση και τη διάγνωση των ECU χρησιμοποιώντας εργαλεία Vector όπως το CANoe και το CANAape.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανόηση του ρόλου και της λειτουργίας των ECU στα συστήματα αυτοκινήτων.
- Ρυθμίστε και διαμορφώστε εργαλεία Vector όπως το CANoe και το CANApe.
- Προσομοίωση και δοκιμή επικοινωνίας ECU σε δίκτυα CAN και LIN.
- Αναλύστε δεδομένα και πραγματοποιήστε διαγνωστικά σε ECU.
- Δημιουργήστε δοκιμαστικές περιπτώσεις και αυτοματοποιήστε τις ροές εργασιών δοκιμών.
- Βαθμονόμηση και βελτιστοποίηση των ECU χρησιμοποιώντας πρακτικές προσεγγίσεις.
Electronic Control Unit (ECU) - Theoretical Vector
21 HoursΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε μηχανικούς αυτοκινήτων μεσαίου επιπέδου και προγραμματιστές ενσωματωμένων συστημάτων που επιθυμούν να κατανοήσουν τις θεωρητικές πτυχές των ECU, εστιάζοντας σε εργαλεία και μεθοδολογίες που βασίζονται σε Vector που χρησιμοποιούνται στον σχεδιασμό αυτοκινήτων και ανάπτυξη.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανοήστε την αρχιτεκτονική και τις λειτουργίες των ECU σε σύγχρονα οχήματα.
- Αναλύστε τα πρωτόκολλα επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται στην ανάπτυξη ECU.
- Εξερευνήστε εργαλεία που βασίζονται σε Vector και τις θεωρητικές εφαρμογές τους.
- Εφαρμόστε αρχές ανάπτυξης βάσει μοντέλου στο σχεδιασμό της ECU.
FreeRTOS: Programming for Real Time Operating Systems
14 HoursΣε αυτή τη ζωντανή εκπαίδευση στο Ελλάδα, καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να κωδικοποιούν χρησιμοποιώντας το FreeRTOS καθώς προχωρούν στην ανάπτυξη ενός απλού έργου RTOS χρησιμοποιώντας έναν μικροελεγκτή.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανοήστε τις βασικές έννοιες των λειτουργικών συστημάτων σε πραγματικό χρόνο.
- Μάθετε το περιβάλλον του FreeRTOS.
- Μάθετε πώς να κωδικοποιείτε με το FreeRTOS.
- Διασύνδεση μιας εφαρμογής FreeRTOS με περιφερειακά υλικού.
Learning Vivado
14 HoursΑυτή η ζωντανή εκπαίδευση υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτών στο Ελλάδα (διαδικτυακό ή επιτόπου) απευθύνεται σε προγραμματιστές FPGA που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το Vivado για να σχεδιάσουν, να εντοπίσουν σφάλματα και να εφαρμόσουν λύσεις υλικού.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Αναπτύξτε συστήματα HDL με κώδικα C και εργαλεία Vivado.
- Δημιουργήστε και εφαρμόστε soft επεξεργαστές στο Vivado.
- Δοκιμάστε και προσομοιώστε τον κώδικα C χρησιμοποιώντας το Vivado.
LEDE: Set Up a Linux Wireless Router
7 HoursΤο έργο LEDE ( Linux Embedded Development Environment) είναι ένα λειτουργικό σύστημα Linux που βασίζεται στο OpenWrt . Πρόκειται για μια πλήρη αντικατάσταση του παρεχόμενου από τον προμηθευτή υλικολογισμικού ενός ευρέος φάσματος ασύρματων δρομολογητών και μη δικτυακών συσκευών.
Σε αυτόν τον εκπαιδευτή, ζωντανή προπόνηση, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να δημιουργήσουν έναν ασύρματο δρομολογητή βασισμένο σε LEDE.
Κοινό
- Διαχειριστές δικτύων και τεχνικοί
Μορφή του μαθήματος
- Διάλεξη μέρους, μερική συζήτηση, ασκήσεις και βαριά πρακτική άσκηση
Yocto Project
28 HoursΣε αυτή τη ζωντανή εκπαίδευση στο Ελλάδα, καθοδηγούμενη από εκπαιδευτές, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να δημιουργούν ένα σύστημα κατασκευής για ενσωματωμένο Linux με βάση το Yocto Project.
Με το τέλος αυτής της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Κατανοήστε τις θεμελιώδεις έννοιες πίσω από ένα Yocto Project σύστημα κατασκευής, συμπεριλαμβανομένων συνταγών, μεταδεδομένων και επιπέδων.
- Δημιουργήστε μια εικόνα Linux και εκτελέστε την υπό εξομοίωση.
- Εξοικονομήστε χρόνο και ενέργεια για την κατασκευή ενσωματωμένων συστημάτων Linux.
The Yocto Project - An Overview - hands-on
28 HoursΠεριγραφή
Αυτή η τετραήμερη εκπαίδευση συνδυάζει τη θεωρία με τις πρακτικές ασκήσεις για να εισαγάγει το Yocto Project.
Απαντά σε συχνές ερωτήσεις όπως:
- Είναι πραγματικά απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε μια άλλη έκδοση της αλυσίδας εργαλείων/βιβλιοθηκών/πακέτων για κάθε έργο GNU/Linux και μια άλλη έκδοση για να ακολουθήσετε μια διαφορετική ροή εργασίας;
- Μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το περιβάλλον ανάπτυξης είναι πανομοιότυπο για όλους τους προγραμματιστές/προμηθευτές και ότι μπορείτε ακόμα να παράγετε πανομοιότυπες εκδόσεις όπως σήμερα σε 10+ χρόνια από τώρα;
- Μπορεί το YP να σας βοηθήσει να μάθετε με ποιες άδειες λογισμικού αδειοδοτούνται τα πακέτα που χρησιμοποιείτε;
Οι πρακτικές συνεδρίες πραγματοποιούνται σε υλικό-στόχο (π.χ. Beagle Bone Black Rev. C - http://beagleboard.org/BLACK). Μετά την εκπαίδευση θα μπορείτε να κατεβάσετε μια εικόνα docker με Ubuntu 14.x και όλες τις εξαρτήσεις προεγκατεστημένες συν τα παραδείγματα, προκειμένου να εργαστείτε με το υλικό του μαθήματος στα δικά σας εργαστήρια. Λάβετε υπόψη ότι αυτό δεν είναι ένα εισαγωγικό μάθημα στο Ενσωματωμένο GNU/Linux. Θα πρέπει να γνωρίζετε ήδη πώς λειτουργεί το Ενσωματωμένο GNU/Linux και πώς να ρυθμίσετε/δημιουργήσετε τα προγράμματα οδήγησης πυρήνα και πυρήνα GNU/Linux.
Ποιος πρέπει να παρευρεθεί;
Χρησιμοποιείτε ήδη το GNU/Linux για τα έργα σας και πιθανότατα έχετε ακούσει για το Yocto Project, αλλά δεν τολμούσατε να το δείτε πιο προσεκτικά ή είχατε δυσκολίες στη χρήση του. Δεν ξέρετε αν και πώς η καθημερινή ροή εργασίας σας μπορεί να προσαρμοστεί στο YP και γενικά βρίσκετε το YP μάλλον περίπλοκο. Γιατί τα χρειαζόμαστε όλα αυτά αφού μέχρι να μάθουμε όλα ήταν (υποτίθεται) πολύ πιο εύκολα; Μετά την εκπαίδευση θα πρέπει να είστε σε θέση να αποφασίσετε εάν χρειάζεστε το YP ή όχι. Το εργαστήριο απευθύνεται σε μηχανικούς λογισμικού, ανάπτυξης, συστημάτων, δοκιμαστές, διαχειριστές, μηχανικούς και άλλα μέρη που ενδιαφέρονται για το YP, με καλή γνώση του Embedded GNU/Linux.