Course Outline

Εισαγωγή στα Chatbots που υποστηρίζονται από AI

  • Επισκόπηση των δυνατοτήτων ManyChat και AI chatbot
  • Κατανόηση του ρόλου του AI στον επιχειρηματικό αυτοματισμό
  • Βασικά οφέλη από την ενοποίηση του ManyChat με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης

Ρύθμιση ManyChat για ενσωμάτωση AI

  • Διαμόρφωση ManyChat για Messenger, WhatsApp και SMS
  • Σύνδεση του ManyChat με εξωτερικά API και εργαλεία AI
  • Κατανόηση του ManyChat's Flow Builder για αυτοματισμό

Ενσωμάτωση ChatGPT με ManyChat

  • Χρησιμοποιώντας το OpenAI API για ενεργοποίηση αποκρίσεων που βασίζονται σε NLP
  • Εκπαίδευση chatbots AI για εξατομικευμένες συνομιλίες
  • Εφαρμογή αλληλεπιδράσεων chatbot με επίγνωση του περιβάλλοντος

Ενίσχυση της ανάπτυξης Business με Chatbots που βασίζονται σε AI

  • Αυτοματοποίηση εξυπηρέτησης πελατών και δημιουργία δυνητικών πελατών
  • Δημιουργία διοχετεύσεων πωλήσεων με τεχνητή νοημοσύνη και στρατηγικές ανόδου πωλήσεων
  • Εξατομίκευση των αλληλεπιδράσεων chatbot για καλύτερη αφοσίωση

Προηγμένος αυτοματισμός και δυναμικές αποκρίσεις

  • Χρήση του Zapier για σύνδεση του ManyChat με επαγγελματικά εργαλεία
  • Αυτοματοποίηση ροών εργασίας με δέντρα αποφάσεων που βασίζονται σε AI
  • Ενεργοποίηση ενεργειών chatbot με βάση τη συμπεριφορά των χρηστών

Ανάλυση δεδομένων και βελτιστοποίηση

  • Παρακολούθηση απόδοσης chatbot με ManyChat insights
  • Αναλύοντας τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών για να βελτιώσετε τις απαντήσεις AI
  • Βελτιστοποίηση στρατηγικών chatbot με βάση τα δεδομένα αφοσίωσης

Ασφάλεια, συμμόρφωση και βέλτιστες πρακτικές

  • Διασφάλιση του απορρήτου των δεδομένων και της συμμόρφωσης GDPR στα chatbot AI
  • Διαχείριση προκαταλήψεων και ηθικών κριτηρίων AI
  • Βέλτιστες πρακτικές για το σχεδιασμό εμπειρίας χρήστη chatbot

Μελλοντικές τάσεις στα AI Chatbots

  • Αναδυόμενες εξελίξεις AI στην τεχνολογία chatbot
  • Καινοτομίες σε ρομπότ συνομιλίας AI και φωνής
  • Χτίζοντας έναν οδικό χάρτη για την αυτοματοποίηση επιχειρήσεων που βασίζεται σε AI

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Εξοικείωση με εργαλεία ανάπτυξης ή αυτοματισμού chatbot
  • Βασική κατανόηση των εννοιών AI και NLP
  • Εμπειρία σε ψηφιακό μάρκετινγκ ή στρατηγικές αφοσίωσης πελατών

Ακροατήριο

  • Έμποροι με γνώσεις τεχνολογίας που θέλουν να αξιοποιήσουν chatbot που υποστηρίζονται από AI
  • Ειδικοί αυτοματισμού που βελτιστοποιούν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες
  • Προγραμματιστές Chatbot που ενσωματώνουν AI για προηγμένες λειτουργίες
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories