Course Outline
Θεμέλια της αποτελεσματικής Communication
- Η σημασία της σαφούς και ακριβούς επικοινωνίας
- Κατανόηση διαφορετικών μορφών επικοινωνίας
- Κοινά εμπόδια επικοινωνίας στο χώρο εργασίας και πώς να τα ξεπεράσετε
Ενεργητική Ακρόαση και Ενσυναίσθηση
- Ο ρόλος της ενεργητικής ακρόασης στην αποτελεσματική επικοινωνία
- Τεχνικές για την ενίσχυση των ακουστικών δεξιοτήτων
- Ανάπτυξη ενσυναίσθησης στις επαγγελματικές αλληλεπιδράσεις
Προφορική Communication: Συναντήσεις, Παρουσιάσεις και Δημόσια Ομιλία
- Δόμηση και παράδοση σαφών μηνυμάτων
- Υπερνίκηση της νευρικότητας στη δημόσια ομιλία
- Συναρπαστικές και πειστικές τεχνικές επικοινωνίας
Γραπτό Communication: Emails, Reports, and Digital Correspondence
- Βέλτιστες πρακτικές για επαγγελματικά email
- Δομή εκθέσεων και επιχειρηματικών εγγράφων
- Σαφήνεια και συνοπτικότητα στην ψηφιακή επικοινωνία
Μη λεκτική Communication και γλώσσα του σώματος
- Η επίδραση της γλώσσας του σώματος σε επαγγελματικά περιβάλλοντα
- Ερμηνεία και απάντηση σε μη λεκτικές ενδείξεις
- Προβάλλοντας αυτοπεποίθηση και επαγγελματισμό μέσω της γλώσσας του σώματος
Διαχείριση Δύσκολων Συζητήσεων
- Στρατηγικές για τη διαχείριση συγκρούσεων στο χώρο εργασίας
- Παραμένετε ήρεμοι και συγκρατημένοι σε συζητήσεις με υψηλό στρες
- Μετατρέποντας τις δύσκολες συζητήσεις σε παραγωγικούς διαλόγους
Assertiveness και εποικοδομητική ανατροφοδότηση
- Ανάπτυξη διεκδικητικής επικοινωνίας χωρίς επιθετικότητα
- Τεχνικές για την αποτελεσματική παροχή και λήψη ανατροφοδότησης
- Ενθάρρυνση ανοιχτού και διαφανούς διαλόγου σε ομάδες
Communication στην ομαδική εργασία και μεταξύ τμημάτων Collaboration
- Βέλτιστες πρακτικές για διαλειτουργική ομαδική επικοινωνία
- Ευθυγράμμιση στρατηγικών επικοινωνίας μεταξύ των τμημάτων
- Χτίζοντας μια συνεργατική εργασιακή κουλτούρα μέσω της επικοινωνίας
Κρίση Communication και Επίλυση Συγκρούσεων
- Πώς να επικοινωνείτε αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια κρίσεων στο χώρο εργασίας
- Επίλυση συγκρούσεων μέσω διαπραγματεύσεων και διπλωματίας
- Χτίζοντας ανθεκτικότητα και εμπιστοσύνη μέσω της επικοινωνίας
Μελέτες Περιπτώσεων και Πρακτικές Ασκήσεις
- Αναλύοντας τις πραγματικές προκλήσεις επικοινωνίας στο χώρο εργασίας
- Ασκήσεις ρόλων για πρακτική εφαρμογή
- Εξατομικευμένες στρατηγικές ανατροφοδότησης και βελτίωσης
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασική κατανόηση της επικοινωνίας στο χώρο εργασίας
- Εμπειρία σε ομαδικό εργασιακό περιβάλλον
Ακροατήριο
- Επαγγελματίες ανθρώπινου δυναμικού
- Διαμεσολαβητές και ειδικοί διαχείρισης ταλέντων
- Ηγέτες και διαχειριστές περιοχών
- Ομάδες εργασίας που απαιτούν συντονισμό μεταξύ των τμημάτων (ρεσεψιόν, μηχανικοί, νομικοί κ.λπ.)
Testimonials (5)
Σαφήνεια της συζήτησης. Ο εκπαιδευτής συνδέεται με τους συμμετέχοντες. Ευχάριστη και χαρούμενη αύρα του εκπαιδευτή.
Mona Liza - IT
Course - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
Εξαιρετικός προπονητής, με την ομιλία απόλυτα προσαρμοσμένη στο κοινό. Πολύ περιεχόμενο.
Carole - Axway
Course - Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Ανοιχτή ατμόσφαιρα χωρίς κρίση
Agnieszka - AXA XL
Course - Business Communication Skills
Machine Translated
Μου αρέσει πολύ η στάση και το χιούμορ του προπονητή
zherald ametlli - SPOC S.A.
Course - Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
It had a lot of practical exercises