Course Outline
Καμπύλες και Επιφάνειες
- Εργαλεία και δομή
- Bézier και NURBS
- Μεταμόρφωση αντικειμένων
- Σχήματα και σφήνες
Μεταβολάκια και σωματίδια μαλλιών
- Εργαλεία και δομή
- Προσθήκη και επεξεργασία μετα-αντικειμένων
- Χρησιμοποιώντας μολύβι γράσου
- Τροποποίηση σωματιδίων
Animation και Αρματωσιά
- Βασικά καρέ και σετ κλειδιών
- Χρήση οπλισμού για αρματωσιές
- Εφαρμογή του πλέγματος
- Περιορισμοί, ενέργειες και οδηγοί
Μαρκαδόροι, πλήκτρα σχήματος και διαδρομές κίνησης
Μη καταστροφική μοντελοποίηση
- Εισαγωγή στους κόμβους γεωμετρίας
- Εισαγωγή στους κόμβους κινουμένων σχεδίων
Απόδοση τρισδιάστατων σκηνών
Μηχανές απόδοσης στο Blender για κινούμενα σχέδια
- Eevee, κύκλοι και πάγκος εργασίας
- Χρησιμοποιώντας κάμερες, ελαφριά αντικείμενα και υλικά
- Κόμβοι σκίασης και διαχείριση χρωμάτων
- Ελεύθερη μη φωτορεαλιστική απόδοση (NPR).
- Χρησιμοποιώντας επίπεδα και περάσματα
- Απόδοση και προεπισκόπηση κινούμενων εικόνων
Εξαγωγή αρχείων
- Υποστηριζόμενες μορφές πολυμέσων
- Εξαγωγή αρχείων στο Alembic
- Χρησιμοποιώντας τη μονάδα Collada
- Εξαγωγή αρχείων ως USD, SVG και PDF
Αντιμετώπιση προβλημάτων
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασική εμπειρία χρήσης υπολογιστή
- Εξοικείωση με την τρισδιάστατη μοντελοποίηση
Ακροατήριο
- Καλλιτέχνες
- Προγραμματιστές παιχνιδιών
- Πλήρεις αρχάριοι
Testimonials (3)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Course - Blender: 3D Modeling Fundamentals
πρακτικά παραδείγματα και αντιμετώπιση προβλημάτων πραγματικών προβλημάτων (κατά τη δημιουργία πραγματικών έργων, παιχνιδιών κ.λπ.), εννοώ καλή πρακτική και πώς φαίνεται η πραγματική εργασία του έργου
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Course - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Machine Translated
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!