Course Outline

Καμπύλες και Επιφάνειες

  • Εργαλεία και δομή
  • Bézier και NURBS
  • Μεταμόρφωση αντικειμένων
  • Σχήματα και σφήνες

Μεταβολάκια και σωματίδια μαλλιών

  • Εργαλεία και δομή
  • Προσθήκη και επεξεργασία μετα-αντικειμένων
  • Χρησιμοποιώντας μολύβι γράσου
  • Τροποποίηση σωματιδίων

Animation και Αρματωσιά

  • Βασικά καρέ και σετ κλειδιών
  • Χρήση οπλισμού για αρματωσιές
  • Εφαρμογή του πλέγματος
  • Περιορισμοί, ενέργειες και οδηγοί

Μαρκαδόροι, πλήκτρα σχήματος και διαδρομές κίνησης

Μη καταστροφική μοντελοποίηση

  • Εισαγωγή στους κόμβους γεωμετρίας
  • Εισαγωγή στους κόμβους κινουμένων σχεδίων

Απόδοση τρισδιάστατων σκηνών

Μηχανές απόδοσης στο Blender για κινούμενα σχέδια

  • Eevee, κύκλοι και πάγκος εργασίας
  • Χρησιμοποιώντας κάμερες, ελαφριά αντικείμενα και υλικά
  • Κόμβοι σκίασης και διαχείριση χρωμάτων
  • Ελεύθερη μη φωτορεαλιστική απόδοση (NPR).
  • Χρησιμοποιώντας επίπεδα και περάσματα
  • Απόδοση και προεπισκόπηση κινούμενων εικόνων

Εξαγωγή αρχείων

  • Υποστηριζόμενες μορφές πολυμέσων
  • Εξαγωγή αρχείων στο Alembic
  • Χρησιμοποιώντας τη μονάδα Collada
  • Εξαγωγή αρχείων ως USD, SVG και PDF

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική εμπειρία χρήσης υπολογιστή
  • Εξοικείωση με την τρισδιάστατη μοντελοποίηση

Ακροατήριο

  • Καλλιτέχνες
  • Προγραμματιστές παιχνιδιών
  • Πλήρεις αρχάριοι
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (3)

Upcoming Courses

Related Categories