Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Εισαγωγή
Προετοιμασία του προγράμματος περιήγησης για απόδοση WebGL περιεχομένου
Επισκόπηση της διαδικασίας δημιουργίας γραφικών
Δημιουργία ενός δισδιάστατου στατικού αντικειμένου
Προσθήκη χρώματος στο αντικείμενο
Γύρισμα του αντικειμένου
Κάνοντας το αντικείμενο 3D
Κατανόηση σημείων, διανυσμάτων και ματιών
Μεταμόρφωση του Αντικειμένου
Προσθήκη κατευθυντικού και περιβάλλοντος φωτισμού
Προσθήκη διαφάνειας, υφής και αντανάκλασης
Εισαγωγή άλλων αντικειμένων
Προσομοίωση κινήσεων κάμερας
Programming Vertex και Pixel Shaders
Εμψύχωση του Αντικειμένου
Χρήση του ποντικιού για αλληλεπίδραση με το αντικείμενο
Περίληψη και Συμπέρασμα
Requirements
- Javaεμπειρία προγραμματισμού σεναρίων
- Η εξοικείωση με διανύσματα και πίνακες είναι χρήσιμη, αλλά δεν απαιτείται
- Γνώση γραμμικής άλγεβρας (πολλαπλασιασμός, πίνακας πρόσθεσης/διάνυσμα)
- Γνώση τριγωνομετρίας (ιστορίες κόλπων και κόλπων...)
21 Hours