Course Outline

Εισαγωγή

Προετοιμασία του προγράμματος περιήγησης για απόδοση WebGL περιεχομένου

Επισκόπηση της διαδικασίας δημιουργίας γραφικών

Δημιουργία ενός δισδιάστατου στατικού αντικειμένου

Προσθήκη χρώματος στο αντικείμενο

Γύρισμα του αντικειμένου

Κάνοντας το αντικείμενο 3D

Κατανόηση σημείων, διανυσμάτων και ματιών

Μεταμόρφωση του Αντικειμένου

Προσθήκη κατευθυντικού και περιβάλλοντος φωτισμού

Προσθήκη διαφάνειας, υφής και αντανάκλασης

Εισαγωγή άλλων αντικειμένων

Προσομοίωση κινήσεων κάμερας

Programming Vertex και Pixel Shaders

Εμψύχωση του Αντικειμένου

Χρήση του ποντικιού για αλληλεπίδραση με το αντικείμενο

Περίληψη και Συμπέρασμα

Requirements

  • Javaεμπειρία προγραμματισμού σεναρίων
  • Η εξοικείωση με διανύσματα και πίνακες είναι χρήσιμη, αλλά δεν απαιτείται
  • Γνώση γραμμικής άλγεβρας (πολλαπλασιασμός, πίνακας πρόσθεσης/διάνυσμα)
  • Γνώση τριγωνομετρίας (ιστορίες κόλπων και κόλπων...)
 21 Hours

Number of participants


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories