Course Outline

Εισαγωγή στο AI στο Gaming

  • Επισκόπηση εφαρμογών AI σε παιχνίδια
  • Τύποι πρακτόρων AI: NPC, στρατηγικό AI και πολλά άλλα
  • Βασικές έννοιες στην ανάπτυξη παιχνιδιών AI

Συστήματα Λήψης Αποφάσεων

  • Εφαρμογή δέντρων αποφάσεων για απλή λογική AI
  • Μηχανές πεπερασμένων καταστάσεων για σύνθετες συμπεριφορές
  • Δέντρα συμπεριφοράς και αρθρωτός σχεδιασμός AI

Pathfinding και πλοήγηση

  • Κατανόηση αλγορίθμων εύρεσης μονοπατιών
  • Εφαρμογή αλγορίθμου A* για πλοήγηση εντός του παιχνιδιού
  • Βελτιστοποίηση εύρεσης μονοπατιών για μεγάλους χάρτες

Reinforcement Learning στα Παιχνίδια

  • Εισαγωγή στις έννοιες της ενισχυτικής μάθησης
  • Εκπαίδευση πρακτόρων AI χρησιμοποιώντας δίκτυα Q-learning και deep Q
  • Σχεδιασμός δομών ανταμοιβής για προσαρμοστικές συμπεριφορές

Βελτιστοποίηση της απόδοσης AI

  • Τεχνικές για βελτιστοποίηση απόδοσης AI σε πραγματικό χρόνο
  • Διαχείριση πόρων και ιεράρχηση εργασιών AI
  • Εντοπισμός σφαλμάτων και αντιμετώπιση προβλημάτων συστημάτων AI

Προηγμένες τεχνικές AI

  • Δημιουργία διαδικαστικού περιεχομένου με AI
  • Προσομοίωση συμπεριφορών που μοιάζουν με παίκτες
  • Ενσωμάτωση AI με παιχνίδια για πολλούς παίκτες

Μελλοντικές τάσεις στο Game AI

  • AI και μηχανική εκμάθηση στο gaming επόμενης γενιάς
  • Ηθικά ζητήματα στο παιχνίδι AI
  • Εξερευνώντας την αφήγηση ιστοριών με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη και τον αφηγηματικό σχεδιασμό

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική κατανόηση των εννοιών προγραμματισμού
  • Εξοικείωση με εργαλεία ή πλαίσια ανάπτυξης παιχνιδιών
  • Βασικές γνώσεις αρχών AI

Ακροατήριο

  • Προγραμματιστές παιχνιδιών
  • Λάτρεις της τεχνητής νοημοσύνης
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories