Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Εισαγωγή στον Marketing Αυτοματισμό με Zapier
- Τι είναι το Zapier και πώς λειτουργεί;
- Κατανόηση ενεργοποιητών, ενεργειών και Zaps
- Οφέλη από την αυτοματοποίηση στο ψηφιακό μάρκετινγκ
Ρύθμιση του Zapier για τη δημιουργία μολύβδου
- Λήψη δυνητικών πελατών από φόρμες ιστού και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Αυτοματοποίηση εισαγωγής δεδομένων σε συστήματα CRM
- Ενεργοποίηση επακόλουθων email και ειδοποιήσεων
Ενσωμάτωση Zapier με Marketing Εργαλεία
- Σύνδεση Zapier με πλατφόρμες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Αυτοματοποίηση αναρτήσεων και διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Συγχρονισμός δεδομένων δυνητικού πελάτη σε πολλές εφαρμογές
Αυτοματοποίηση εκστρατειών για την προώθηση των δυνητικών πελατών
- Εξατομικευμένες αλληλουχίες email και αυτόματες απαντήσεις
- Τμηματοποίηση δυνητικών πελατών και αποστολή στοχευμένου περιεχομένου
- Χρησιμοποιώντας το Zapier για ενημέρωση και παρακολούθηση της αφοσίωσης δυνητικού πελάτη
Ανάλυση και Βελτιστοποίηση Ροών Εργασίας Αυτοματισμού
- Παρακολούθηση της απόδοσης του Zap και αντιμετώπιση σφαλμάτων
- Χρησιμοποιώντας φίλτρα Zapier και Zaps πολλαπλών βημάτων
- Βέλτιστες πρακτικές για την κλιμάκωση του αυτοματισμού μάρκετινγκ
Προηγμένες Zapier Στρατηγικές για Marketing Ομάδες
- Ενσωμάτωση του Zapier με εργαλεία ανάλυσης για πληροφορίες
- Αυτοματοποίηση αναφοράς καμπάνιας και παρακολούθησης απόδοσης
- Μελέτες περίπτωσης: Ιστορίες επιτυχίας αυτοματισμού μάρκετινγκ πραγματικού κόσμου
Περίληψη και Επόμενα Βήματα
Requirements
- Βασική κατανόηση των εννοιών του ψηφιακού μάρκετινγκ
- Εμπειρία στη χρήση κοινών εργαλείων μάρκετινγκ, όπως το email marketing και τα συστήματα CRM
- Η εξοικείωση με τις έννοιες του αυτοματισμού είναι επωφελής αλλά δεν απαιτείται
Ακροατήριο
- Digital Marketers
- Ομάδες πωλήσεων
- Growth hackers
14 Hours