Course Outline

Εισαγωγή στον Marketing Αυτοματισμό με Zapier

  • Τι είναι το Zapier και πώς λειτουργεί;
  • Κατανόηση ενεργοποιητών, ενεργειών και Zaps
  • Οφέλη από την αυτοματοποίηση στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Ρύθμιση του Zapier για τη δημιουργία μολύβδου

  • Λήψη δυνητικών πελατών από φόρμες ιστού και μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Αυτοματοποίηση εισαγωγής δεδομένων σε συστήματα CRM
  • Ενεργοποίηση επακόλουθων email και ειδοποιήσεων

Ενσωμάτωση Zapier με Marketing Εργαλεία

  • Σύνδεση Zapier με πλατφόρμες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Αυτοματοποίηση αναρτήσεων και διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Συγχρονισμός δεδομένων δυνητικού πελάτη σε πολλές εφαρμογές

Αυτοματοποίηση εκστρατειών για την προώθηση των δυνητικών πελατών

  • Εξατομικευμένες αλληλουχίες email και αυτόματες απαντήσεις
  • Τμηματοποίηση δυνητικών πελατών και αποστολή στοχευμένου περιεχομένου
  • Χρησιμοποιώντας το Zapier για ενημέρωση και παρακολούθηση της αφοσίωσης δυνητικού πελάτη

Ανάλυση και Βελτιστοποίηση Ροών Εργασίας Αυτοματισμού

  • Παρακολούθηση της απόδοσης του Zap και αντιμετώπιση σφαλμάτων
  • Χρησιμοποιώντας φίλτρα Zapier και Zaps πολλαπλών βημάτων
  • Βέλτιστες πρακτικές για την κλιμάκωση του αυτοματισμού μάρκετινγκ

Προηγμένες Zapier Στρατηγικές για Marketing Ομάδες

  • Ενσωμάτωση του Zapier με εργαλεία ανάλυσης για πληροφορίες
  • Αυτοματοποίηση αναφοράς καμπάνιας και παρακολούθησης απόδοσης
  • Μελέτες περίπτωσης: Ιστορίες επιτυχίας αυτοματισμού μάρκετινγκ πραγματικού κόσμου

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική κατανόηση των εννοιών του ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Εμπειρία στη χρήση κοινών εργαλείων μάρκετινγκ, όπως το email marketing και τα συστήματα CRM
  • Η εξοικείωση με τις έννοιες του αυτοματισμού είναι επωφελής αλλά δεν απαιτείται

Ακροατήριο

  • Digital Marketers
  • Ομάδες πωλήσεων
  • Growth hackers
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Upcoming Courses

Related Categories