Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
Βασικές έννοιες και θέματα
- Τι είναι το SOA; Τι είδους αρχιτεκτονικό στυλ να επιλέξετε; Το στυλ "pipe and filter" Περιορισμοί στους τύπους δεδομένων Ο κύκλος ζωής ανάπτυξης Παροχή κατάλληλου επιπέδου αφαίρεσης Βασικά θέματα που αντιμετωπίζονται στο RUP για SOA
Αναγνώριση και προδιαγραφές υπηρεσίας
- Κατασκευή μοντέλου υπηρεσίας Υπηρεσίες που ορίζονται από το WSDL Ανάπτυξη προδιαγραφών υπηρεσιών Καθορισμός παρόχων υπηρεσιών Προσδιορισμός της ευαισθησίας μιας υπηρεσίας Προδιαγραφές συμπεριφοράς Προδιαγραφές πολιτικής Καθορισμός υποψήφιων υπηρεσιών Υπηρεσίες ανακατασκευής
Διαχείριση χαρτοφυλακίου υπηρεσιών
- Εφαρμογές ως δυναμικές οντότητες Ένα χαρτοφυλάκιο διαθέσιμων δυνατοτήτων Χρονική δέσμευση διαδικασίας δέσμευση χρόνου εκτέλεσης WSDL, XSD και WS-Πολιτική Η διαδικασία διαχείρισης χαρτοφυλακίου υπηρεσιών Διαμόρφωση SLA για μια υπηρεσία Ιστού
Λύσεις προσανατολισμένων στις υπηρεσίες κατάτμησης
- Διαχείριση των μοντέλων Κατηγοριοποίηση των στοιχείων Διαφορετικοί ενδιαφερόμενοι που εξετάζουν το μοντέλο Χρήση πακέτων Αναπαράσταση προβολών στο μοντέλο Σύνθετη δομή από UML 2.0 Χρήση "τμημάτων" και "συνδετήρες" Διαμερισμός των διαχειριζόμενων υπηρεσιών
Νέες και ενημερωμένες οδηγίες
- Διαχείριση συνημμένων μηνυμάτων Σχεδιασμός μηνυμάτων Διασφάλιση της συνέπειας του σχήματος μηνυμάτων Ενθυλάκωση δεδομένων υπηρεσίας Σχήμα δεδομένων σχέσεων - όρια υπηρεσίας Διαμεσολάβηση υπηρεσίας Διαχείριση κράτους Τα πλεονεκτήματα των κρατικών υπηρεσιών και των υπηρεσιών χωρίς πολιτεία Διαχείριση κατάστασης πόρων Go από τις υπηρεσίες στα στοιχεία υπηρεσίας Το παραδοσιακό μοντέλο σχεδίασης/υλοποίησης
Σχεδιασμός με επίκεντρο το μήνυμα
- Εστίαση στον τομέα της υπηρεσίας Μηχανική τομέα Εφαρμογή αντικειμενοστρεφούς ανάλυσης και σχεδίασης Παραγωγή μοντέλων υψηλής επαναχρησιμοποίησης Η παραδοσιακή αρένα επιχείρησης-προς-επιχειρείν Τυποποίηση EDI Υβριδικό μήνυμα και προσέγγιση με επίκεντρο την υπηρεσία Χρήση ανάλυση περιπτώσεων Απαιτήσεις τεκμηρίωσης Χρήση μοντέλων επιχειρηματικής διαδικασίας Μη λειτουργικές απαιτήσεις Οι απαιτήσεις βάση δεδομένων
Σχεδιασμός με επίκεντρο τις υπηρεσίες
- Έκθεση λειτουργιών που αναμένονται από την επιχείρηση Έκθεση λειτουργιών παρόχων υπηρεσιών Δημιουργία διαισθητικών διεπαφών υπηρεσιών Μοντελοποίηση με επίκεντρο την υπηρεσία Προσέγγιση με γνώμονα την περίπτωση Κατανόηση των αναγκών των φορέων Οι στόχοι του έργου - από επιχειρηματική σκοπιά Συμμετοχή του αρχιτέκτονα λογισμικού Πληροφορίες πολιτικής, που απαιτούνται από τους καταναλωτές υπηρεσιών Ο ρόλος του επιχειρησιακού στελέχους Αλληλεπίδραση με το σύστημα υποστήριξης Σύνδεση της υπηρεσίας στο μοντέλο υλοποίησης Βελτίωση του μοντέλου υπηρεσίας Αντιμετώπιση προβλημάτων απόδοσης
Collaboration-κεντρική σχεδίαση
- Συνεργαζόμενες υπηρεσίες Προβολή διαδικασιών των υπηρεσιών Παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο Εκπλήρωση ρόλων στη συνεργασία Διαδικασίες ανταλλαγής συνεργατών (PIPs) Πρότυπα OAGIS Νοοτροπία με επίκεντρο τη διαδικασία Οι δραστηριότητες «Black box» «business vs. IT» Καθορισμός βασικών δεικτών απόδοσης (KPIs) Έκδοση και δημοσίευση μοντέλου Παραγωγή μετρήσεων για την παρακολούθηση Γλώσσα χορογραφίας Γλώσσα εκτέλεσης επιχειρηματικής διαδικασίας (BPEL) Παρακολούθηση των υπηρεσιών
Τι είναι το SOA Governance;
- Συμμόρφωση με πρότυπα ή νόμους Διαχείριση αλλαγών Διασφάλιση ποιότητας υπηρεσιών Διαχείριση του χαρτοφυλακίου υπηρεσιών Διαχείριση του κύκλου ζωής των υπηρεσιών Χρήση πολιτικών περιορισμού συμπεριφοράς Παρακολούθηση απόδοσης υπηρεσιών
Το θέμα SOA Governance
- Governance που εμφανίζεται ως πρωτοβουλίες SOA Ένα δυναμικό περιβάλλον για υπηρεσίες αλληλεπίδρασης Ενθάρρυνση της επαναχρησιμοποίησης υπηρεσιών Έλεγχος του τρόπου με τον οποίο οι υπηρεσίες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους
SOA Governance Στάδια
- Πρώτον: συνειδητοποίηση ότι απαιτείται διακυβέρνηση Δεύτερον: διακυβέρνηση βελτίωση της εκτέλεσης των επιχειρήσεων Τρίτον: ανάμειξη τεχνολογίας και αλλαγές στη συμπεριφορά Τέταρτον: επιλογή και εφαρμογή τεχνολογίας
Υπηρεσία Management
- Προοπτική χρόνου σχεδίασης Προοπτική χρόνου εκτέλεσης Αποθετήριο υπηρεσίας για επαναχρησιμοποίηση Υπηρεσίες που περιέχονται σε ετερογενείς πλατφόρμες Υπηρεσία-εικονικοποίηση για διαχείριση χρόνου εκτέλεσης υπηρεσιών
Κρίσιμα στοιχεία διακυβέρνησης
- Υπηρεσία μητρώου υπηρεσιών και αποθετήριο περιουσιακών στοιχείων Δημιουργία "Κέντρου SOA of Excellence" Εστίαση στην καθιέρωση οργανωτικών κατευθυντήριων γραμμών SOA Η οργανωτική ωριμότητα Συμφωνημένες πολιτικές διακυβέρνησης
SOA Governance εργαλεία
- Παρακολούθηση γεγονότων σε πραγματικό χρόνο Αποτυχίες σε ένα πλαίσιο BSM Όργανα σε επίπεδο υπηρεσίας Σύνδεση σε λειτουργικά συστήματα διαχείρισης Εικονικοποίηση ως δυνατότητα διαχωρισμού λογικής διακυβέρνησης/υπηρεσίας Εικονικοποίηση υπηρεσίας που διαχειρίζεται το επιχειρησιακό προσωπικό
Ανάπτυξη βασικής διακυβέρνησης SOA
- Γιατί η στοίβα τεχνολογίας SOA έχει γίνει πολύπλοκη Ανάμειξη μεταξύ COTS και εσωτερικών υπηρεσιών Δικαιολογώντας εξωτερικούς συμβούλους για να βοηθήσουν Καταλάβουμε σε ποια επιχείρηση είμαστε πραγματικά
Ρόλοι και ευθύνες που εμπλέκονται στο SOA Governance
- Ίδρυση ενός κέντρου Excel SOA Σχεδιασμός και βοήθεια σε επίπεδο επιχείρησης στην εκτέλεση Οι ρόλοι του αρχιτέκτονα SOA/αρχιτέκτονα διακυβέρνησης Επίλυση πιθανών συγκρουόμενων συμφερόντων Διασφάλιση της τήρησης των κατευθυντήριων γραμμών διακυβέρνησης
Εμπόδια στη διακυβέρνηση SOA
- Μη συνειδητοποίηση της ανάγκης για διακυβέρνηση Έλλειψη Go τεχνολογιών διακυβέρνησης Έλλειψη εικονικοποιήσεων υπηρεσίας
Κατάσταση χρηστής διακυβέρνησης
- Αλληλεπίδραση με εξωτερικά μέρη Διαχείριση των επιχειρηματικών κανόνων και των κανονισμών BRE mgmt για χρηστή διακυβέρνηση Το αποθετήριο συμφωνιών Προληπτική ενσωμάτωση της διακυβέρνησης στην επιχείρηση Goδιακυβέρνηση μέσω δράσης και όχι με δήλωση Παρακολούθηση SLA για τον καθορισμό τιμών υψηλής ποιότητας
Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας
- Ξεκινήστε να σκέφτεστε νωρίς τη διακυβέρνηση Προβολή της διακυβέρνησης ως κινούμενος στόχος Διαχείριση πολιτικών ως οντότητες με τους δικούς τους κύκλους ζωής Επιλέξτε μια τεχνολογική πλατφόρμα Η πλατφόρμα θα πρέπει να καλύπτει άμεσες ανάγκες διακυβέρνησης Μελλοντική υποστήριξη ως κλίμακες υποδομής SOA Επιβολή συμφωνιών σε επίπεδο υπηρεσιών
Requirements
Εμπειρία στον σχεδιασμό λογισμικού
21 Hours
Testimonials (5)
Trainer had a good rapport and was very helpful and kept it interesting; makes a big difference when learning.
Andy Johnston - QA Ltd
Course - REST API - a pattern of exchange of information between sites
It's a hands-on session.
Vorraluck Sarechuer - Total Access Communication Public Company Limited (dtac)
Course - Talend Open Studio for ESB
extensive knowledge cover many things.
metab alanazi - Saudi Arabian Monetary Authority
Course - Enabling SOA with BPM and BPMN
I really enjoyed the interactif.
Jan Lenie - APB
Course - Mule: Integrating Your Applications
The theory felt quite complete, we handled all important subjects. It was very nice we could zoom in on our use-case Achievements, which helped us with understanding the theory.