Course Outline

Τιμολόγηση αγαθών/υπηρεσιών

  • Διερεύνηση της ποικιλίας των στρατηγικών τιμολόγησης
  • Διαχείριση τιμών εντός του κύκλου ζωής του προϊόντος
  • Ανάπτυξη τακτικών που υποστηρίζουν τους στόχους τιμολόγησης
  • Πώς να αποφύγετε τους πολέμους τιμών;
  • Τιμή και κέρδος: οι κίνδυνοι της έκπτωσης
  • Προσαρμογή και χειραγώγηση τιμών. Τρόποι για να κάνετε μια τιμή να φαίνεται χαμηλή
  • Ευελιξία τιμών: βασικοί παράγοντες και τρόποι υπολογισμού
  • Επιλέγοντας τη σωστή στρατηγική τιμολόγησης για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στην τοπική αγορά

Διεθνείς στρατηγικές τιμολόγησης

  • Κατανόηση της τιμολόγησης στις συγκεκριμένες αγορές σας από διεθνή σκοπιά
  • Διαφορές στην τιμολόγηση των καταναλωτικών αγαθών στη διεθνή αγορά
  • Περιφερειακά παραδείγματα: Μέση Ανατολή, Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη, Ασία, Βόρεια Αμερική
  • Πραγματικές καταστάσεις τιμολόγησης στις αγορές σας. Στρατηγικές τιμολόγησης που σχετίζονται με εσάς και τους ανταγωνιστές σας
  • Επιλέγοντας τη σωστή στρατηγική για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στις διεθνείς αγορές

Οφέλη για εσάς

  • Λήψη βασικών γνώσεων και των πιο ενημερωμένων πληροφοριών σχετικά με τις στρατηγικές τιμολόγησης
  • Αποκτήστε τα κατάλληλα εργαλεία για να αυξήσετε και να επεκτείνετε την επιχείρησή σας
  • Η εκμάθηση από τις βέλτιστες πρακτικές της επιτυχημένης εφαρμογής στρατηγικών τιμολόγησης θα οδηγήσει την εταιρεία σας σε νέες αγορές και θα σας επιτρέψει να βρείτε νέους πελάτες
  • Απόκτηση των καλύτερων λύσεων και χρήσιμων εργαλείων που σχετίζονται με την εταιρεία/βιομηχανία σας

Requirements

Κανένας

 7 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (3)

Upcoming Courses

Related Categories