Course Outline

Εισαγωγή

  • Τι είναι το Microsip SCM και το ERP και γιατί να τα χρησιμοποιήσουμε;
  • Επισκόπηση των λειτουργιών και μονάδων Microsip SCM και ERP
  • Εγκατάσταση και ρύθμιση παραμέτρων Microsip SCM και ERP
  • Ρύθμιση ενός βασικού έργου

Απόθεμα Management

  • Δημιουργία και χρήση στοιχείων αποθέματος, κατηγοριών και τοποθεσιών
  • Διαχείριση κινήσεων αποθεμάτων, μεταφορών και προσαρμογών
  • Εκτέλεση αποτίμησης και κοστολόγησης αποθεμάτων
  • Χρήση αναφορών αποθέματος και πινάκων εργαλείων

Αγορά Management

  • Δημιουργία και χρήση προμηθευτών, εντολών αγοράς και αποδείξεων
  • Διαχείριση αιτήσεων αγοράς, εγκρίσεων και επιστροφών
  • Εκτέλεση προγραμματισμού και πρόβλεψης αγορών
  • Χρήση αναφορών αγορών και πινάκων εργαλείων

Παραγωγή Management

  • Δημιουργία και χρήση προϊόντων, λογαριασμών υλικών και δρομολογίων
  • Διαχείριση παραγγελιών, λειτουργιών και πόρων παραγωγής
  • Εκτέλεση προγραμματισμού παραγωγής και προγραμματισμού χωρητικότητας
  • Χρήση αναφορών παραγωγής και πινάκων εργαλείων

Διανομή Management

  • Δημιουργία και χρήση πελατών, παραγγελιών πωλήσεων και παραδόσεων
  • Διαχείριση προσφορών πωλήσεων, τιμολογίων και επιστροφών
  • Εκτέλεση σχεδιασμού και βελτιστοποίησης διανομής
  • Χρήση αναφορών διανομής και πινάκων εργαλείων

Logistics Management

  • Δημιουργία και χρήση αποθηκών, μεταφορέων και διαδρομών
  • Διαχείριση εργασιών αποθήκης, συλλογής, συσκευασίας και αποστολής
  • Εκτέλεση σχεδιασμού και βελτιστοποίησης logistics
  • Χρησιμοποιώντας αναφορές logistics και πίνακες εργαλείων

Απόδοση Εφοδιαστικής Αλυσίδας Management

  • Καθορισμός και μέτρηση βασικών δεικτών απόδοσης της αλυσίδας εφοδιασμού (KPIs)
  • Ανάλυση και βελτίωση της αποδοτικότητας, της αποτελεσματικότητας και της ευελιξίας της εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Χρήση εργαλείων επιχειρηματικής ευφυΐας και ανάλυσης

Εφοδιαστική Αλυσίδα Collaboration και Communication

  • Ενοποίηση με άλλες μονάδες Microsip ERP
  • Ενοποίηση με άλλα συστήματα και εφαρμογές
  • Κοινή χρήση και ανταλλαγή δεδομένων με προμηθευτές, πελάτες και συνεργάτες
  • Επικοινωνία και συντονισμός με προμηθευτές, πελάτες και συνεργάτες

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Βασική γνώση των εννοιών της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας (SCM) και του προγραμματισμού πόρων επιχειρήσεων (ERP).

Ακροατήριο

  • Διευθυντές και αναλυτές εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Σύμβουλοι και διαχειριστές ERP
 21 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (2)

Upcoming Courses

Related Categories