Course Outline
Εισαγωγή
- Ιστορικό Lean: Το σύστημα παραγωγής της Toyota Lean κατασκευής έναντι λειτουργιών λιτού σέρβις
Lean Σκέψη
- Οργάνωση ανθρώπινων δραστηριοτήτων
Πέντε Αρχές του Lean
- Τιμή The Value Ροή ροής Τραβήξτε τελειότητα
Τύποι Απορριμμάτων
- Ενσώματες έναντι άυλων αποβλήτων Δραστηριότητες προστιθέμενης αξίας έναντι μη προστιθέμενης αξίας στην εργασία Οκτώ τύποι αποβλήτων σε λειτουργίες υπηρεσιών Χρήση λανθασμένων μετρήσεων για τη μέτρηση των αποβλήτων
Μέτρηση της απόδοσης
- Παρατήρηση διαδικασιών Κατανόηση των βασικών πτυχών ενός Χρόνου KPI ως κρίσιμου παράγοντα
Συστημική σκέψη
- Διαχείριση για το μέλλον της σκέψης συστημάτων της Deming στις βιομηχανίες υπηρεσιών
Προετοιμασία της επιχείρησης για Lean
- Lean διεργασίες Ο κύκλος συνεχούς βελτίωσης Ευθυγράμμιση μετρήσεων Υπέρβαση αντίστασης Πιλοτικά έργα
Εφαρμογή Lean στον οργανισμό σας
- Οργάνωση των ομάδων Εφαρμογή τεχνολογίας και εργαλείων Ανάπτυξη ατόμων και συνεργατών Παρακολούθηση εργασιών με εργαστήρια Kanban Kaizen
Χαρτογράφηση διαδικασίας
- Χρήση διαγραμμάτων ροής εργασίας Κύκλος από παραγγελία έως παράδοση
Χαρτογράφηση προστιθέμενης αξίας
- Lean μετρήσεις Δημιουργία χαρτών τρέχουσας και μελλοντικής κατάστασης
Ανάλυση ροής αξίας
- Η μεθοδολογία 5 S Just-in-time Ενσωματωμένη ποιότητα
Προώθηση Lean σκέψης σε όλη την επιχείρηση
- Εργαλεία + αλλαγή κουλτούρας Coaching Ανάπτυξη καναλιών επικοινωνίας και ανατροφοδότησης Εστίαση στη μακροπρόθεσμη μάθηση Με γνώμονα τα δεδομένα
Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων του Lean
- Lean πίνακας ωριμότητας Παρακολούθηση απόδοσης Συγκριτική αξιολόγηση έναντι άλλων εταιρειών
Ανάπτυξη Lean Ηγετών
- Δημιουργία Lean ηγετικής ομάδας Δημιουργία συστήματος διαδοχής
Δωρεάν Μεθοδολογίες
- Agile και Scrum Six Sigma
Τελευταία σχόλια
Requirements
- Επιθυμία ανάπτυξης ανθρώπων, βελτίωσης της αποτελεσματικότητας και εξάλειψης των αποβλήτων εντός του οργανισμού.
Ακροατήριο
- Business διευθυντές
Testimonials (6)
Simulation exercises.
- Embassy of Canada
Course - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Alvin's broad-based knowledge such as providing historical insights and juxtaposing it into real and current situations.
Connie Pascual - Embassy of Canada
Course - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Participating ion activities.
ARCHIE CANOZA - Embassy of Canada
Course - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Excellent Trainer - knowledgeable, interesting presentation and was able to connect with his audience.
Catherine Perez - Embassy of Canada
Course - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
It was fast-paced. I did not get bored. Topics are interesting. Trainer was very knowledgeable.
- Embassy of Canada
Course - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
The simulation exercises (workshop) gave me a real feel of how it is to experience "leaning" up the process. It provides a "sticking effect" to the theories that were discussed.