Course Outline
Ημέρα 1: Ενότητα 1: Εισαγωγή στο legacy και το νέο BSS
● Τι είναι το παλαιού τύπου BSS; Element του BSS , Χρέωση, Διαμεσολάβηση, Βαθμολογία, CRM, Διαχείριση εσόδων
● Telecom Αρχιτεκτονική Αναφοράς
● Αρχιτεκτονική αναφοράς που βασίζεται σε SOA για επιχειρήσεις
● Λειτουργικά Συστήματα και Λογισμικό Νέας Γενιάς (NGOSS)
● Ο βελτιωμένος Telecom Χάρτης λειτουργιών (eTOM) & πλαίσιο επιχειρηματικής διαδικασίας.
● Το μοντέλο Shared Information Data (SID).
● Πλαίσιο που μπορεί να είναι εξειδικευμένο για τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου οργανισμού.
● Ο Telecom Χάρτης Εφαρμογών (TAM) & πλαίσιο εφαρμογής για την απεικόνιση του λειτουργικού αποτυπώματος των εφαρμογών, σε σχέση με τις οριζόντιες διαδικασίες εντός του eTOM.
● The Technology Neutral Architecture (TNA)
Λειτουργικά Συστήματα και Λογισμικό Νέας Γενιάς (NGOSS) vs Legacy - Μια βόλτα στα NGOSS
● Χαλαρά συζευγμένα κατανεμημένα συστήματα
● Στοιχεία εφαρμογής/επαναχρησιμοποίηση
● Ένα τεχνολογικά ουδέτερο πλαίσιο συστήματος με συγκεκριμένες υλοποιήσεις τεχνολογίας
● Διαλειτουργικότητα με δεδομένα/διεργασίες παρόχου υπηρεσιών
● Επιτρέπει περισσότερη επαναχρησιμοποίηση επιχειρησιακών στοιχείων σε πολλά επιχειρηματικά σενάρια
● Αυτοματισμός ροής εργασιών Παλιό
● Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική συστημάτων χειριστή αποτελείται από τέσσερα επίπεδα,
● Business Επίπεδο συστήματος υποστήριξης (BSS), με εστίαση στους πελάτες και τις επιχειρήσεις
● συνεργάτες. Διαχειρίζεται πληροφορίες παραγγελίας, συνδρομητή, τιμολόγησης, αξιολόγησης και χρέωσης.
● Επίπεδο Operations Support System (OSS), που βασίζεται σε αποθέματα προϊόντων, υπηρεσιών και πόρων.
● Επίπεδο δικτύων – αποτελείται από στοιχεία δικτύου και συστήματα τρίτων.
● Επίπεδο ενσωμάτωσης – για μεγιστοποίηση της επικοινωνίας της εφαρμογής και της συνολικής ευελιξίας της λύσης.
Day-1 Module 2 Κατανόηση του μοντέλου eTOM
● Στρατηγική, υποδομή και προϊόν (SIP) που καλύπτει τον σχεδιασμό και τη διαχείριση του κύκλου ζωής
● Λειτουργίες που καλύπτουν τον πυρήνα της καθημερινής επιχειρησιακής διαχείρισης
● Επιχείρηση Management που καλύπτει τη διαχείριση εταιρικής ή επιχειρηματικής υποστήριξης
● Αγορά, προϊόν και πελάτης: Προβολή υψηλού επιπέδου της αγοράς και των προσφορών της επιχείρησης
● Service: Στοιχεία προϊόντος που αναπτύχθηκαν από την επιχείρηση
● Πόρος (Εφαρμογή, Υπολογισμός και Δίκτυο): Καταναλώνεται στην παραγωγή της Υπηρεσίας
● Προμηθευτής/Συνεργάτης: Παροχή προϊόντων και υπηρεσιών στην επιχείρηση για την παραγωγή της Υπηρεσίας
● Επίπεδο 0: Business Activiti που διακρίνουν τις λειτουργικές διαδικασίες που προσανατολίζονται στον πελάτη από τις διαδικασίες διαχείρισης και στρατηγικές
● Επίπεδο 1: Ομαδοποιήσεις διεργασιών, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρηματικών λειτουργιών και τυπικών διαδικασιών από άκρο σε άκρο
● Επίπεδο 2: Βασικές διεργασίες που συνδυάζονται για να παρέχουν ροές υπηρεσιών και άλλες διεργασίες από άκρο σε άκρο
● Επίπεδο 3: Καθήκοντα και σχετικές λεπτομερείς ροές επιχειρηματικών διαδικασιών «μοντέλου επιτυχίας».
● Επίπεδο 4: Βήματα και σχετικές λεπτομερείς ροές επιχειρησιακής διαδικασίας με συνθήκες σφάλματος και παραλλαγές προϊόντος και γεωγραφίας (όπου απαιτείται)
● Επίπεδο 5: Περαιτέρω αποσύνθεση σε λειτουργίες και σχετικές ροές λειτουργικής διαδικασίας όπου απαιτείται
Day-1 Module 3: CRM -1
● Διαχειριστείτε τον κύκλο ζωής από άκρο σε άκρο ενός αιτήματος πελάτη για προϊόντα.
● Δημιουργήστε και διαχειριστείτε προφίλ πελατών.
● Διαχειριστείτε όλες τις αλληλεπιδράσεις με πελάτες – ερωτήματα, αιτήματα και απαντήσεις.
● Παρέχετε ενημερώσεις για τα συστήματα χρέωσης και άλλα συστήματα νότιας σύνδεσης σχετικά με τον πελάτη/λογαριασμό
● ενημερώσεις όπως δημιουργία πελάτη/λογαριασμού, διαγραφή, τροποποίηση, αιτήματα λογαριασμών, τελικός λογαριασμός, διπλοί λογαριασμοί, πιστωτικά όρια μέσω του Middleware.
● Εργαστείτε με στοιχεία Order Management System, Product and Service Management στο CRM.
● Διαχείριση προτιμήσεων πελατών – Συμπεριλάβετε όλα τα σημεία επαφής και τα κανάλια με τον πελάτη, συμπεριλαμβανομένων του κέντρου επικοινωνίας, των καταστημάτων λιανικής, των εμπόρων, της αυτοεξυπηρέτησης και του πεδίου
υπηρεσία, καθώς και μέσω οποιουδήποτε μέσου (τηλέφωνο, πρόσωπο με πρόσωπο, web, φορητή συσκευή, συνομιλία, email, SMS, mail, λογαριασμός πελάτη κ.λπ.).
● Υποστήριξη ενιαίας διεπαφής για στοιχεία επικοινωνίας πελατών, προτιμήσεις, στοιχεία λογαριασμού, προσφορές,
● Εξοπλισμός καταστημάτων πελάτη, στοιχεία λογαριασμού, στοιχεία κύκλου λογαριασμών και πελάτης
Ημέρα-1 : Ενότητα 4: CRM-2 , Big Data Αναλυτικό, Διαχείριση εκκένωσης , Κοινωνικό CRM
● CRM, Πωλήσεις και Marketing
● CRM & Υπηρεσία
● Μερικά ειδικά θέματα στο CRM
● Care Touch- Φροντίζει την Εταιρική και Στελεχιακή Τάξη για τη διατήρηση των σχέσεων με τους πελάτες.
● Διατήρηση- Φροντίζει για την ανατροπή και φροντίζει ιδιαίτερα να διατηρεί τους υπάρχοντες πελάτες.
● Outbound-back-end επεξεργασία του CRM
● Μέτρηση της επιτυχίας του CRM- CSMM (Ικανοποίηση πελατών Management και μέτρηση),
● Ειδικά προγράμματα πίστης και προγράμματα κινήτρων έχουν σχεδιαστεί για τους προνομιούχους και τους τακτικούς πελάτες—Σχέσεις ανταμοιβής
● Η εκπαίδευση CRM παρέχεται στους εργαζομένους κατά τη στιγμή της εισαγωγής.
● Telecom, το QoE είναι ένα μέτρο της ικανοποίησης των πελατών από τις υπηρεσίες που βίωσε. QoE μπορεί να είναι συγκεκριμένη υπηρεσία (π.χ., βίντεο QoE) ή ένα συνολικό μέτρο
σε όλες τις υπηρεσίες (π.χ. βίντεο, φωνή και δεδομένα συνολικά).
● QoE και S-KPI -ως συλλογική ανταμοιβή για την εταιρεία
● Προγνωστική μοντελοποίηση QoE και S-KPI από Big Data
Ημέρα 2: Ενότητα 5: Σύστημα Διαμεσολάβησης
● Επισκόπηση
● Ευέλικτοι Business κανόνες
● Αυτοματοποιημένο σύστημα επικύρωσης εισόδου
● Συμβατότητα διακόπτη: Παραδοσιακοί διακόπτες, όπως Northern, Lucent, Siemens
και Mitel• Soft switches, όπως Taqua, GenBand, MetaSwitch, Redcom και
Διακομιστές Siemens.VOD, όπως Myrio και Motorola.
● Συμβατότητα μορφής δεδομένων : Συμβατότητα μορφής δεδομένων, Αυτόματο μήνυμα
Accounting (AMA), Automatic Message Accounting Data, Networking Συστήματα
(AMADNS), Διασύνδεση μηνυμάτων ανταλλαγής (EMI), μια ποικιλία από αρχεία λεπτομερειών κλήσεων
(CDR), όπως αυτά από διακόπτες soft , Transcend Daily Call Detail (WorldCom),
Standard Daily Extract (CenturyLink), DMS-MTX Call Detail Record, Lucent
Flexent/AUTOPLEX Executive Call Processor, συναλλαγή οριοθετημένη με κόμματα (.csv)
αρχεία για VoIP, αρχεία συναλλαγών οριοθετημένα με κόμματα (.csv) για VOD
● Ειδοποίηση συμβάντος
● Παρακολούθηση αρχείων
● Προγραμματισμός διαδικασίας
● Αναφορά
Day-2 Module 6 : Analytic Tools in Mediation :
● Αναζήτηση AMA- Φίλτρο με βάση ένα μεμονωμένο κριτήριο ή συνδυασμούς προκαθορισμένων AMA
πεδία- Αποτελέσματα
● Λεπτομέρειες μεμονωμένων αρχείων και συνολικών συνόλων.
● Αναζήτηση EMI
● Φιλτράρισμα με βάση μεμονωμένα ή συνδυασμούς προκαθορισμένων πεδίων EMI.
● Φιλτράρισμα με βάση την παράμετρο θέσης με κριτήρια χρήστη.
● Τα αποτελέσματα τοποθετούνται σε δύο βιομηχανικές μορφές αρχείων EMI
● ή εσωτερικές μορφές CDG.
● Λεπτομέρειες ατομικών αρχείων και συνολικών συνόλων.
● Χρήση αναζήτησης- Δημιουργήστε προσαρμοσμένα προφίλ για αναζήτηση κύριων αρχείων ή αρχείων εργασίας για μηνύματα
και αρχεία χρέωσης.
● Προσαρμοσμένα ερωτήματα και πίνακες ελέγχου
● Δημιουργήστε προσαρμοσμένα ερωτήματα και πίνακες εργαλείων για αναφορά και έλεγχο
Υπολογισμός ποσοστού Day-2 Module 7
● Πακέτα τιμών (έλεγχος της τιμολόγησης των συναλλαγών καθημερινής χρήσης) -
Περάστε τη χρήση με προκαθορισμένη τιμή-Χρησιμοποιήστε εναλλακτική χρέωση (ενότητες κ.λπ.
Χρησιμοποιήστε τον κωδικό του προγράμματος χρέωσης για να προσδιορίσετε το ποσοστό
● Σχέδια τιμών με βάση την τοποθεσία, με βάση συγκεκριμένες ημερομηνίες,
Βαθμολογήστε τις ζώνες κατά απόσταση, τοποθεσίες κ.λπ., Διαφοροποίηση περιόδου τιμών, Βαθμολογία διακοπών,
Βαθμολογία μονάδων έναντι συναλλαγών , Βαθμολογία αρχικής και υπερωρίας
● Προτεραιότητα επεξεργασίας
● Εκπτώσεις και Διάφορες Χρεώσεις -- κριτήρια επιλογής για χρήση (τύπος,
υποτύπος, μέθοδος, κανόνες κ.λπ.), κριτήρια επιλογής για μη χρήση (τύπος, τύπος στοιχείου, είδος
υποτύπος, κ.λπ.), Τα επιλεγμένα στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως κατάλληλα ή/και κατάλληλα στοιχεία και
μπορεί να περιοριστεί σε χρεώσεις, πιστώσεις ή και τα δύο· Δομές βαθμίδας και όγκου. Ποσοστό
βαθμολογία, σταθερή βαθμολογία (μόνο χρεώσεις)
● Δικαιώματα : προκαθορισμένα ποσά χρήσης (λεπτά/συναλλαγές) από το κανονικό
τιμολόγηση, ποσοστό παράκαμψης που ισχύει για χρήση εντός συγκεκριμένης περιόδου(ών) τιμών· χρήση
κριτήρια επιλογής (τύπος, υπο-τύπος, μέθοδος, κανόνες κ.λπ.). Στατική και δυναμική ποσότητα
(αύξηση του δικαιώματος βάσει συγκεκριμένων συναλλαγών) ; επιλογή συγκέντρωσης (μια κοινή χρήση
επίδομα μεταξύ υπηρεσιών) ; επιλογή pre-pooling (μια χρονολογική εφαρμογή του
συγκεντρωτικό επίδομα)· Λειτουργίες αναλογίας, ποσότητας χρέωσης και κληρονομικότητας ; Προκριματικά
είδη ως ελάχιστη χρέωση.
Ημέρα- 2 Ενότητα 8 Διαδικασία χρέωσης -1
● Λειτουργίες χρέωσης
● Αξιολόγηση & τιμολόγηση
● Επεξεργασία πληρωμών
● Πιστωτικός έλεγχος και εισπράξεις
● Διαφωνίες και προσαρμογές
● Υπηρεσίες προπληρωμής και μεταπληρωμής
● Πολύγλωσσο & πολλαπλά νομίσματα
● Διακανονισμοί μεταξύ μεταφορέων
● Προϊόντα & υπηρεσίες
● Αιτήσεις εκπτώσεων
Τύποι χρέωσης:
● Χρέωση προπληρωμής:
● Χρέωση μετά την πληρωμή:
● Χρέωση διασύνδεσης:
● Χρέωση διασύνδεσης
● Χρεώσεις περιαγωγής:
● Πρωτόκολλο TAP3,
● Συγκλίνουσα χρέωση
Λογισμικό χρέωσης:
● Convergys IRB,Amdocs Ensemble,AMS Tapestry,Kenan Arbor,Saville Systems
και τα λοιπά.
Ημέρα-3 : Ενότητα 9 Σύστημα χρέωσης-2
Ταρίφα
● Χρεώσεις εκκίνησης προϊόντος
● Περιοδικές χρεώσεις προϊόντος
● Χρεώσεις τερματισμού προϊόντος
● Χρεώσεις αναστολής προϊόντος
● Περιοδικές χρεώσεις αναστολής προϊόντος
● Χρεώσεις επανενεργοποίησης προϊόντος
● Χρεώσεις χρήσης προϊόντος
Call Detail Record (CDR)-η χρήση με τη μορφή Call Detail Record (CDR)/Usage
Εγγραφή λεπτομερειών (UDR)
● Τηλεφωνία GSM: Φωνητικές κλήσεις -MSC (Κέντρο μεταγωγής κινητής τηλεφωνίας)
● SMS -- SMSC
● Διακίνηση δεδομένων- GGSN
● Κίνηση MMS- MMSC
● CDR περιαγωγής - στοιχείο μεταγωγής συνεργάτη.
Εγγραφή CDR (επιπλέον) :
● Κύκλος χρέωσης
● Στοιχεία χρέωσης
● Αναστολή χρέωσης
● Ειδοποίηση Dunning
● Σκληρή συλλογή Δράση-Μαύρη λίστα
● Διαχείριση διαφορών
Ημέρα 3: Ενότητα 10 Χρέωση και έσοδα Management (BRM)
● Λειτουργική επισκόπηση του BRM
● Ο κύκλος ζωής των εσόδων Management
● Δημιουργία εσόδων
● Αποτύπωση εσόδων
● Είσπραξη εσόδων
● Ανάλυση εσόδων
● Ενσωματώσεις Εταιρικών Εφαρμογών (ERP).
● Αρχιτεκτονική ολοκλήρωσης εφαρμογών για Communications
● Εφαρμογή Management Πακέτο για BRM
● Επεκτάσεις Τεχνολογικής Πλατφόρμας
Προσομοίωση μοντέλου εσόδων:
● Χρέωση για χρήση δεδομένων με βάση τη διάρκεια και την ποσότητα δεδομένων
● Προσφορά προωθήσεων όπως Friends and Family σε συνδρομητές φωνής
● Χρησιμοποιήστε δεδομένα προφίλ πελατών, όπως Friends & Οικογένεια ή Ειδική Ημέρα για να εφαρμόσετε ειδικές εκπτώσεις
● Ρυθμίστε κλιμακωτές τιμές και εκπτώσεις με βάση την ποσότητα ή τον όγκο χρήσης, όπως το ποσό που δαπανήθηκε ή τα λεπτά συνομιλίας κατά τη διάρκεια της περιόδου χρέωσης
● Διαμορφώστε τις τιμές με βάση την ημέρα και την ώρα, συμπεριλαμβανομένων της ημέρας της εβδομάδας, της ημέρας του μήνα, των αργιών και του μήνα του έτους
● Ρυθμίστε ορισμούς ζωνών και βασικές τιμές για τη χρήση της τηλεφωνίας με βάση τη ζώνη προέλευσης και τερματισμού
● Χρησιμοποιήστε ευέλικτους κανόνες εγκυρότητας για προσφορές, για παράδειγμα, προσδιορίστε ότι μια έκπτωση ισχύει από την πρώτη φορά που θα εφαρμοστεί για τρεις μήνες
● Καθορίστε κανόνες εξάρτησης και αποκλεισμού πακέτου και έκπτωσης
● Εφαρμόστε βέλτιστες χρεώσεις για έναν μεμονωμένο συνδρομητή με βάση τη χρήση κατά τον προηγούμενο κύκλο χρέωσης
● Παρέχετε αποζημίωση για κλήσεις που διακόπηκαν
● Προσαρμόστε την τιμολόγηση μιας προσφοράς για έναν εταιρικό πελάτη
● Μειώστε τη συνολική χρέωση κατά τον χρόνο χρέωσης, αξιολογώντας τις συνθήκες ορίου
● Προσφέρει κίνητρα έκπτωσης μεταξύ λογαριασμών
● Παρέχετε εκπτώσεις πολλαπλών υπηρεσιών για ευκαιρίες cross-sell και up-sell
● Ενεργοποιήστε τη δυναμική έκπτωση, για παράδειγμα, όπως τη μείωση της χρέωσης για τους 10 αριθμούς που καλείτε πιο συχνά κατά τη διάρκεια του τρέχοντος κύκλου χρέωσης
Ημέρα 3: Ενότητα 11 BSS σε eTOM
● eTOM σε eTOM
● eTOM v4 έως v14-evolution
● eTOM σε ΜΚΟ
● BSS μέσω eTOM σε NGOSS
● Επίπεδο 0: Business Activiti που διακρίνουν τις λειτουργικές διαδικασίες που προσανατολίζονται στον πελάτη από τις διαδικασίες διαχείρισης και στρατηγικές
● Επίπεδο 1: Ομαδοποιήσεις διεργασιών, συμπεριλαμβανομένων επιχειρηματικών λειτουργιών και τυπικών διαδικασιών από άκρο σε άκρο
● Επίπεδο 2: Βασικές διεργασίες που συνδυάζονται για να παρέχουν ροές υπηρεσιών και άλλες διεργασίες από άκρο σε άκρο
● Επίπεδο 3: Εργασίες και σχετικές λεπτομερείς ροές επιχειρηματικών διαδικασιών «μοντέλου επιτυχίας».
Επίπεδο 4: Βήματα και σχετικές λεπτομερείς λειτουργικές ροές διεργασιών με συνθήκες σφάλματος και παραλλαγές προϊόντος και γεωγραφίας (όπου απαιτείται)
● Επίπεδο 5: Περαιτέρω αποσύνθεση σε λειτουργίες και σχετικές ροές λειτουργικής διαδικασίας όπου απαιτείται
Ημέρα-3 : Ενότητα 12 Προχωρημένο Θέμα-1 : Ανατροπή και απάτη Management χρησιμοποιώντας Big Data
● Τύποι Churn
● Account Churn- Όπου ο πελάτης έχει χαθεί εντελώς
● Product Churn- Όταν ο πελάτης έχει μειώσει το προφίλ συνδρομής του
● Μειωμένη δαπάνη- Όπου ο πελάτης έχει μειώσει τις δαπάνες του
Churn Analytics :
● Churn Score- Ο υπολογισμός της συμπεριφοράς του πελάτη
● Αξία πελάτη- Υπολογίζεται με βάση τις επιθυμίες και την ικανοποίηση του πελάτη
Αναλύσεις διαχείρισης απάτης
● Έλεγχος σύγκρουσης
● Έλεγχος ταχύτητας
● Μαύρη λίστα
● Έλεγχος κατωφλίου
● Έλεγχος νέου συνδρομητή
● Έλεγχος μοτίβου
● Έλεγχος προφίλ
Requirements
Δεν απαιτούνται συγκεκριμένες απαιτήσεις για να παρακολουθήσετε αυτό το μάθημα.
Testimonials (2)
The clarity with which it was presented
John McLemore - Motorola Solutions
Course - Deep Learning for Telecom (with Python)
The varied topics