Course Outline

Ημέρα 01

Εισαγωγή

  • Γιατί BDD;
  • BDD ως επέκταση του Agile
  • Ατζέντα για την Ημέρα 01

Εφαρμογή BDD σε διαφορετικά στάδια του κύκλου ανάπτυξης λογισμικού

  • Πριν την ανάπτυξη
  • Κατά την ανάπτυξη
  • Μετά την ανάπτυξη

Μια γλώσσα για να τους κυβερνά όλους

  • Μηχανικοί και μη μηχανικοί μιλούν διαφορετικές γλώσσες
  • Γεφύρωση του χάσματος μέσω του BDD
  • Μια προεπισκόπηση της γλώσσας BDD: Gherkin

Οι διαφορετικοί ρόλοι του BDD

  • Το BDD ως απαιτήσεις προϊόντος (για τον ιδιοκτήτη του προϊόντος)
  • Το BDD ως κριτήρια αποδοχής (για προγραμματιστές)
  • BDD ως δοκιμαστικές περιπτώσεις (για δοκιμαστές)
  • BDD ως περιγραφή του προϊόντος (για άλλους μετόχους)

Επιστροφή στο Agile: Όλα ξεκινούν με τις ιστορίες χρηστών

  • Επισκόπηση του κύκλου ανάπτυξης Agile
  • Ο ρόλος των Ιστοριών Χρήστη στην ανάπτυξη Agile

Συνεδρία Q&A και συζήτηση

Κουίζ

Δημιουργία μιας Go ιστορίας χρήστη

  • Χρησιμοποιώντας τη σωστή γλώσσα
    • Ρόλος, Δράση, Αποτέλεσμα
  • Ένα δείγμα ιστορίας χρήστη

Δραστηριότητα - Γράφοντας μια ιστορία χρήστη

  • Γράψτε την πρώτη σας ιστορία χρήστη - ατομική δραστηριότητα
  • Αυξάνοντας τις Ιστορίες χρήστη - ομαδική δραστηριότητα
  • Παράδοση της Ιστορίας Χρήστη - της ομαδικής σας δραστηριότητας

Ιστορίες χρηστών σε πραγματικά έργα

  • Δυναμική της ομάδας
  • Εργαλεία και τεχνικές
  • Ιστορίες χρήστη στον κύκλο ανάπτυξης λογισμικού

Προς το BDD

  • Επέκταση της ιστορίας χρήστη
  • Παρουσίαση του αρχείου δυνατοτήτων
  • Αποτύπωση της αναμενόμενης συμπεριφοράς του λογισμικού
  • Φαντάζεστε πώς μοιάζει η «απροσδόκητη» συμπεριφορά

Δημιουργία ενός Good Feature File

  • Χρήση της σωστής γλώσσας (Gherkin)
    • Δεδομένα, Πότε, Τότε
  • Ένα δείγμα αρχείου δυνατοτήτων

Δραστηριότητα - Σύνταξη αρχείου δυνατοτήτων - ΜΕΡΟΣ 01

  • Σύνταξη του πρώτου σας αρχείου δυνατοτήτων - ατομική δραστηριότητα
    • Ενότητα χαρακτηριστικών
    • Ενότητα σεναρίου
  • Σφίξιμο του αρχείου λειτουργιών σας - ομαδική δραστηριότητα
  • Παράδοση του αρχείου λειτουργιών σας - ομαδική δραστηριότητα

Αρχεία δυνατοτήτων σε πραγματικά έργα

  • Δυναμική της ομάδας
  • Εργαλεία και τεχνικές
  • Ιστορίες χρήστη στον κύκλο ανάπτυξης λογισμικού

Συνεδρία Q&A και συζήτηση

Κουίζ

Ρύθμιση του περιβάλλοντος σας

  • Κάνοντας το Gherkin όμορφο
  • Η χαρά της παραγωγικότητας

Δραστηριότητα - Σύνταξη αρχείου δυνατοτήτων - ΜΕΡΟΣ 02

  • Σύνταξη του αρχείου δυνατοτήτων σας - ατομική δραστηριότητα
    • Μεταβίβαση πολλών ορισμάτων στο σενάριο σας
    • Ενότητα Περίγραμμα Σεναρίου
  • Σφίξιμο του αρχείου λειτουργιών σας - ομαδική δραστηριότητα
  • Παράδοση του αρχείου λειτουργιών σας - ομαδική δραστηριότητα

Συνεδρία Q&A και συζήτηση

Κουίζ

Τελευταία σχόλια


Ημέρα 02

Εισαγωγή

  • Ανακεφαλαίωση της προηγούμενης ημέρας
  • Ατζέντα για την Ημέρα 02

Το δικό σας προϊόν - Μια ενδοσκόπηση

  • Περιγράφοντας το προϊόν σας
  • Σχεδιάζοντας μια εικόνα του προϊόντος σας

Επέκταση της κάλυψης δοκιμής

  • Ευχρηστία του συστήματος
  • Business απαιτήσεις
  • Business διαδικασίες

Δραστηριότητα - Σύνταξη αρχείου δυνατοτήτων - ΜΕΡΟΣ 03

  • Σύνταξη του αρχείου δυνατοτήτων σας - ατομική δραστηριότητα
    • Ενότητα παραδειγμάτων
    • Επαναχρησιμοποίηση δεδομένων και σεναρίων
    • Οργάνωση χαρακτηριστικών και σεναρίων με ετικέτες
  • Σφίξιμο του αρχείου λειτουργιών σας - ομαδική δραστηριότητα
  • Παράδοση του αρχείου λειτουργιών σας - ομαδική δραστηριότητα

Συνεδρία Q&A και συζήτηση

Κουίζ

Το αρχείο δυνατοτήτων - Τι να αφήσετε έξω

  • Τι να αφήσουμε στους μηχανικούς
    • Λειτουργικότητα χαμηλού επιπέδου (δοκιμές μονάδας)
    • Εξαντλητική λειτουργικότητα πολλαπλών στοιχείων (ενσωμάτωση και δοκιμή API)

Συνεδρία Q&A και συζήτηση

Κουίζ

Το δικό σας προϊόν - Μια ενδοσκόπηση

  • Πόσο χρησιμοποιήσιμο είναι το προϊόν σας;
  • Πόσο χρησιμοποιήσιμο είναι το προϊόν σας σε εξωτερικούς χρήστες;

Communication με άτομα εκτός της ομάδας σας

Περίληψη και Επόμενα Βήματα

Requirements

  • Κατανόηση των εννοιών των απαιτήσεων χρήστη
  • Διακριτικό μάτι για την καλοσύνη του λογισμικού και τις ανεπάρκειες λογισμικού, από την οπτική γωνία του τελικού χρήστη
  • Programming και δεν απαιτείται εμπειρία δοκιμών

Ακροατήριο

  • Ιδιοκτήτες και διαχειριστές προϊόντων
  • Business αναλυτές
  • Χειροκίνητοι δοκιμαστές
  • Τελικοί χρήστες ενός προϊόντος ή συστήματος λογισμικού
  • Μη μηχανικοί και μη κωδικοποιητές που εμπλέκονται στο σχεδιασμό προϊόντων
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (7)

Upcoming Courses

Related Categories