Course Outline

Εισαγωγή

    Γιατί web analytics; Adobe Analytics έναντι του Google Analytics Επισκόπηση των Adobe Analytics Χαρακτηριστικών και Αρχιτεκτονικής

Ξεκινώντας με το Adobe Analytics

    Πλοήγηση στον χώρο εργασίας κατανόησης της διεπαφής χρήστη, τις αναφορές, τους πίνακες εργαλείων, τα εργαλεία κ.λπ. Πώς το Adobe συλλέγει δεδομένα από επισκέπτες ιστότοπου

Εργασία με αναφορές

    Χρήση του Εργαλείου δημιουργίας αναφορών Δημιουργία αναφοράς για κινητά, βίντεο, διαδρομή, προφίλ επισκέπτη, διατήρηση κ.λπ. Ερμηνεία αναφοράς

Εργασία με Metrics

    Κατανόηση των όρων και των μετρήσεων Κατανόηση των μεταβλητών μετατροπής και επισκεψιμότητας

Διαχείριση καμπάνιας

    Ρύθμιση καμπάνιας Παρακολούθηση καμπάνιας Ορίστε στόχους και ειδοποιήσεις

Ανάλυση της απόδοσης του ιστότοπου

    Κατανόηση της συμπεριφοράς επισκεπτών Απόκτηση επισκεπτών Αναγνώριση επισκεπτών Τμηματοποίηση επισκεπτών Αναθεώρηση διοχετεύσεων μετατροπής Μέτρηση απόδοσης καναλιού

Συνεργασία με Άλλους

    Δημιουργία συναρπαστικού πίνακα ελέγχου Κοινή χρήση πίνακα ελέγχου Βελτιστοποίηση αναφορών και απεικονίσεων για αποτελεσματική λήψη αποφάσεων

Ενσωμάτωση με Excel

    Χρήση του Εργαλείου δημιουργίας αναφορών για τη μετακίνηση δεδομένων

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Περίληψη και Συμπέρασμα

Requirements

  • Κατανόηση των εννοιών web analytics
  • Η εμπειρία με το Google Analytics είναι χρήσιμη αλλά όχι απαραίτητη

Ακροατήριο

  • Αναλυτές
  • Διαφημιστές
 14 Hours

Number of participants


Price per participant

Testimonials (2)

Upcoming Courses

Related Categories